We hebben hier een ander probleem. Onze buurman vind onze kat zo leuk dat hij daar mag rondlopen ... geen probleem maar die sukkel van een kat van ons weet natuurlijk niet dat hij daarna niet meer gewenst is ... dus gaat alle buren af ... Ik wil de schutting af gaan zetten maar dat wil de buurman niet want hij vind het zo gezellig Poepen doet die van mij niet ... plassen wel en dan voornamelijk bij ons in de tuin ... van de week feliway opgespoten en volgens mij zijn we er weer even van verlost. Ik vind dat de eigenaar van de kat ook maatregelen moet nemen zodat een ander er geen last van heeft.
Van het weekend heel de tuin opgeknapt allemaal nieuwe plantjes er in gezet kijk ik net in de tuin zit die klote kat weer tegraven 😠😠 volgende week komt er een beeld van ajax in de tuin als die kapot gaat word mijn man echt gek
Misschien dan vastzetten oid? Iets wat zo wankel is dat een kat van een paar kilo hem om kan gooien zou ik uberhaupt niet in de tuin zetten. Wat als je kinderen er tegen aan stoten en het op hun tenen krijgen?
Hij staat in de plantenbak en daar komen de kinderen niet ik ga mijn tuin niet aan passen aan die beesten
balen zeg, ik vind dit zo'n kwalijke zaak.... dat mensen huisdieren nemen prima leuk zelfs maar zorg wel dat andere mensen er geen last van hebben.... mijn poes komt daarom ook niet buiten en is van een buitenkat (wat ze bij haar vorige baasje was) veranderd in een binnenkat.... dus poepen en piesen doet ze in de kattenbak en ruimen we dus zelf op... dit geldt dus ook voor mijn honden, aangelijnd en poepen waar het mag en waar ik het niet hoef op te ruimen en anders heb ik altijd van die luierzakjes in me zak hahahaa iemand anders hoeft geen last van mijn dieren te hebben
Ik heb net gevraagd aan de buurman hoe ik hun katten uit dr tuin kan houden zegt hij je kan spul kopen die katten niet lekker vinden en je mag ze nat spuiten hij zei jou kinderen spelen in de tuin en hun zijn mijn kinderen
Je kunt spul kopen? Laat die buurman dat zelf kopen voor jou... :x En wat een onzin. Dat hun katten hun kinderen zijn, prima. Maar jouw kinderen gaan toch ook niet 'ongewenst' in hun tuin spelen en de boel omgraven en poepen? Grrr.... ik kan me hier zo kwaad om maken, omdat wij er ook zoveel last van hebben. :x
Heb net kattenschrik gestrooid om de oer-vervelende kat vd buren bij ons uit de tuin te houden.... Tsjonge dat spul stinkt wel zeg! Alsof er een miljoen knoflookbollen in de tuin liggen heb het voor nu eerst aan de randen gedaan waar ik weet dat hij binnenkomt. Hoop zooooo dat het helpt, dat rotbeest gebruikt onze tuin als kattenbak, als het straks weer zomer wordt gaat dat ontzettend stinken (erger dan de knoflook....)
Schrikdraad werkt het beste, wij hebben ook kippen in de tuin te lopen en gehad dat die gegrepen werden door een buurtkat, nooit geen kat meer in de tuin gehad. Is wel even werk maar je hebt er wel wat voor terug.
Ja gelukkig weten de katten hier in de buurt ook wel dat zij eigenlijk de hele dag in de tuin loopt. En nu het langer mooi weer is loopt ze er s avonds ook veel. Dus bijna nooit katten in de tuin. Ik vind het ook te idioot hoor dat die katten overal lopen maar goed de eigenaren mogen dan niet klagen als mijn hond er wel eentje grijpt...