Hi, Sinds ik pregnyl 1500 heb gespoten op 19e, voelde ik de volgende dag al steekjes tot nu toe nog steeds maar het lichte krampjes wordt sinds gisteravond wel ietsje een beetje erg aangezien mijn nod pas 4 februari is. Ik ben zo bang dat ik toch weer ongesteld word?! Syptomen voor het nod: sinds pregnyl; steekjes, gevoelige borsten en hoofdpijn. Week na pregnyl; af en toe onderrug en onderbuik licht kramp, wel zeurige en stekende pijn in het midden van onderbuik en liezen. Gisteren; krampjes wordt een beetje erg maar het voelt nog steeds als licht kramp, wel zeurige alsof ik ongesteld moet worden. Wel heel moe, sinds 3 dagen zoveel x in de nacht wakker geworden en eergisternacht om 1 uur viel ik pas voor de eerste keer in de slaap en dan gistermiddag ook weer vanzelf in de slaap gevallen en vannacht ook weer in de slaap gevallen terwijl ik nooit echt moe ben s avonds en snachts een beetje moe. Ik kon normaal gesproken snachts en savonds heel moeilijk in de slaap vallen. 8 dagen na pregnyl; die nacht moest ik naar wc maar toen zag ik dat er zoveeeel witte afscheiding op mijn onderbroek lag dus ik moest schone onderbroek verwisselen maar de rest van die dagen heb ik gewoon weinig afscheiding, waterige en een beetje wit. Maar wel dat ik altijd voel dat ik daarbeneden een beetje nat ben (niet elke dag zeg maar). 6 dagen en 7 dagen na pregnyl; te licht streepje maar het kan natuurlijk nog van pregnyl komen en daarna besloot ik niet meer te testen tot mijn NOD of kom ik misschien mn belofte niet na hahaha misschien morgen testen?! of toch gewoon op 4 februari? wat maak ik mezelf gek zeg! Maar ik ben toch bang dat ik weer niet zwanger ben.... Maar ik vind wel leuk om te lezen of jullie ook hetzelfde hebben meegemaakt? Ben benieuwd naar jullie reactie qua kwalen enzovoorts.
Er zit echte niets anders op dan afwachten. Ik moest met pregnyl altijd wachten tot 16 dpo met testen. Heb vaker klachten gehad maar de ronde dat ik zwanger werd juist niet!