hallo allemaal, ik heb een vraag. probeer zwanger te worden, maar kan mijn cyclus niet peilen. de eerste en tweede keer 43 dagen ertussen, de derde keer 30 en inmiddels al 85 dagen. heeft iemand hier ervaring mee, en wanneer stap je hiermee naar de dokter. de assistent gaf me het advies om te gaan temperatiren, maar dit moest na de eerst volgende menstruatie. ik weet het allemaal niet meer, maar laat het maar op me af komen!
Ik had hetzelfde en ben blij dat ik naar de huisarts ben gegaan en nu in het ziekenhuis loop voor PCO. gewoon je arts bellen!
Ik heb ook vreselijk lange cyclussen en heb nu ook een afspraak gemaakt bij een gyn. Ik zou gewoon mijn ha vragen voor een verwijsbrief als ik jou was. Heel veel sterkte!
bij mij is de cyclus ook erg lang! maar ik heb ergens gelezen (dacht ik) dat als je cyclus langer is dan 6 weken dat je dan naar je ha kan. Ik zou zeker even bellen en het voorleggen.
Mijn cyclussen waren eerst bizar kort en nu veelste lang. Ik moet nu naar een fertilitie arts. Dus gewoon mee naar de ha gaan, het hoort niet zo lang te zijn.
Mijn cyclussen worden ook stees langer. Ik heb een afspraak gemaakt met de fertiliteits arts. Nu kan ik 12 nov terecht. Gewoon bellen meid!
Hoi, inderdaad, gewoon een afspraak maken. Ik heb in het voorjaar 3 maanden(!) moeten wachten tot er iets verscheen. Nu zit ik weer in hetzelfde pakket. Maandag naar de gyneacoloog (in het voorjaar ook een paar keer geweest) heel veel succes!
Hoi Hummer, Ik heb ook een hele rare cyclus. Soms duurde hij 5 weken maar ook vaak wel 5 maanden. Ik ben dan ook een paar maandjes nadat ik met de pil gestopt was naar de huisarts gegaan. Moest eerst ook temperaturen. Dat bleek geen zin te hebben gehad, konden ze niets uit af lezen. Toen hebben ze een uitstrijkje genomen en vanalles getest. Alles zag er goed uit. In totaal ben ik 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en zoals je aan mijn banner ziet ben ik inmiddels 18 weken zwanger. Er hoeft dus echt niet iets is met je te zijn, maar het maakt het wel lastig om te bepalen wanneer je nou vruchtbaar bent. Wij waren eigenlijk van plan om na onze zomervakantie de medische molen in te stappen. Op onze eerste vakantiedag bleek dat ik al 7 weken zwanger was (totaal niet door gehad door die maffe cyclus). Als ik jou was zou ik gewoon direct naar de huisarts gaan en in ieder een uitstrijkje laten doen. Ik wens je heeeeel veel succes! Hoop voor je dat het snel raak zal zijn!
dank jullie wel voor de reacties. temperaturen blijf ik wel doen heb ik in ieder geval iets als ik naard eha ga. we gaan gewoon door! groetjes
Mijn cyclussen zijn ook lang en onregelmatig. Door middel van temperaturen (heb nu twee kaartjes) ben ik wel achter gekomen dat ik een eisprong heb. Toch ben ik ook wel iets ongerust dat er toch iets niet goed is. Mocht ik dit jaar niet zwanger raken en mijn cyclussen blijven lang dan ga ik ook langs de huisarts. Heel veel succes...hopelijk is een bezoek aan de huisarts niet nodig!
Mijn eerst cyclus duurde ook vrij lang. Toen ik de ha ging bellen kreeg ik te horen dat ik nog maar 2 weken moest wachten. Na die weken belde ik weer en moest nog maar een maand wachten. Precies 1 dag voordat die maand om was werd ik ongi. 2e cyclus duurde 40 dagen. Ben aan het einde van de eerste cyclus wel gaan tempen. Maar tot nu toe deze cyclus nog steeds geen ei. Hoop voor je dat je ha je gelijk laat komen en niet zo als die van mij je maar laat wachten. Hoop nog veel meer dat je gewoon snel zwanger ben. Succes meid.