Nou, je weet het maar nooit Dayenne.. Toch ff afwachten op je nod...Ik laat het zeker weten zaterdag Ga nu offie..ff lekker douchen en dan nog ff met mijn mannetje op de bank hangen...Spreek je later wel weer! Liefs en slaap lekker alvast!
ik heb het geprobeerd de kat van de buren maar helaas nee wou niet, moet ik nog wachten tot de vijfde en kost het me weer geld wat ik voor een positieve test over heb natuurlijk
Onze kat is nooit echt heel schootzitterig. Toch kwam ze vorige week pal tegen m'n buik aanzitten, juist op het moment dat ons kleine schoppertje lekker aan het bewegen was. Kan ook toeval zijn hoor, maar ik vond het wel bijzonder. Gisteren toen ik even op de bank lag uit te rusten, kwam poes weer op m'n buik zitten. M'n man zei nog: ze krijgt steeds meer plaats om te liggen, maar misschien voelt ze inderdaad de baby wel... Met onze eerste twee zoons vond ik wel, dat de poes (toen nog een andere) wel heel gek was op de baby's. Ik heb haar meerdere keren uit de box en het ledikantje moeten vissen. Toch was ze heel lief met de baby's, ik heb haar eigenlijk altijd vertrouwd met de kinderen, maar natuurlijk haalde ik haar wel gelijk weg hoor. Katten zijn van nature heel nieuwsgierig, ze merken het best als er een nieuw kindje is, moeten ze gewoon ff kijken en snuffelen, toch?
Ja inderdaad! Ik vind het alleen zo knap dat ze het kunnen merken voordat je zelf weet dat je zwanger bent. Ik bedoel, je kindje is dan nog zooooo klein. Hóe weten ze dat toch? Mijn vriend zei dat ze misschien het hcg hormoon ruiken? Omdat je het toch uitplast he...
Hoi Ik heb drie katten. Van de week lag de rode kat inderdaad opvallend vaak op mijn buik ook s'nachts. Dat doet ie anders niet. Maar of ik daar nou iets uit moet of kan halen. Ik ga morgen testen tenzij ik vandaag nog bezoek krijg van de rode duivels....
Hoi ik heb gisteren getest die was negatief. Dus ik wacht nog even. Ik ga er van uit dat het toch niets gaat worden. En daarnaast is mijn man dan ook thuis, dat is wel zo gezellig, niet waar!Margot
hoi nee, eigenlijk ben ik regelmatig meestal tussen 27-29 dagen cylcus. Dus ik ben wel benieuwd, afgelopen week wat misselijk Maar weet inmiddels dat mijn lichaam me ook voor de gek kan houden Margot
hallo, nou het is niet alleen met katten zo honden kunnen ook aanvoelen of je zwanger bent. ik denk niet dat het met hcg heeft uit te staan maar het schijnt ook dat als je zwanger bent andere stoffen uit te scheiden in zweet en uit zweet halen honden heel veel. als je bang bent zal een hond je bijvoorbeeld sneller domineren..verder weet ik uit ervaring dat die van mij heel aanhankelijk worden in het begin van de zwangerschap. en als de foetus zich gevormd heeft kan hij doormiddel van het vruchtwater dingen horen mijn hond lag altijd bij mn schoonzus op de buik en piepte hij zoals ie doet als hij iets hoort wat wij niet kunnen horen. "hoge pieptonen op tv bijvoorbeeld zoals bijvoorbeeld die irritante ringtone voor leraren en beweegt met zn hoofd en legt dan het hoor weer op de buik of hij kijkt naar de buik en doet dan zn poot erop. ziet er allemaal heel lief uit. verder zijn mijn honden altijd gek op kinderen en ze zijn dan heel rustig terwijl ze normaal heel druk zijn de kinderen kunnen aan oren trekken lip aantrekken wat dan ook knijpen maar ze doen niks en geven geen kik. verder zijn ze heel waakzaam over al mn neefjes en nichtjes wilde dit even met jullie delen. groetjes anita
Mijn katten wisten het op de een of andere manier ook. Ik heb er namelijk 5. Daarvan waren er 2 die steeds op mijn buik gingen liggen, net alsof ze het warm wilden houden, en de andere 3 vielen echt mijn buik aan. Ik had na 6 dagen een negatieve test dus ik wist niet waarom die katten zo raar deden, maar na 13 dagen was het toh positief. Nu komen ze telkens op schoot liggen, alsof ze mijn buik willen beschermen, want ze springen er niet op en gaan er ook niet meer opliggen. Heel vreemd. Aan de hond merk ik eigenlijk niks, maargoed, ik was al zwanger toen ik hem kreeg dus misschien dat het daaraan ligt. Groetjes
wij hebben 2 poezen 1 knuffelpoes en 1 ik-wil-altijd-buiten-zijn poes. En gisteravond kwam de ik-wil-altijd-buiten-zijn poes op mijn buik liggen, met haar snoet er elke keer tegen aan. Was heel vreemd, maar wel gezellig! Laatste keer dat ze bij me wilde liggen was toen ik net bevallen was van Jaylie* en uit het ziekenhuis kwam, maar toen sliep ze naast bed of aan het voeteneind. Beestje voelt altijd mijn verdriet aan, als ik huil gaat ze mijn hoofd kopjes geven. Maar als het goed met me gaat is het beest altijd pleitos haha Beetje brutale vraag misschien, waarom hebben jullie pauze ingelast?
Hallo! Ik heb 3 katten, en 1 daar van wil heel graag op mn buik liggen, en de 2e wil het ook graag maar vaak heeft kat nr 1 de plek al te pakken..(al voor dat ik de test had gedaan) bij mn missed abortion was dat ook zo.. dus ik weet het niet, maar denk wel dat ze een verandering oid aan voelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat je omdat je misschien toch wat gespannender bent ed, onbewust meer zelf het contact opzoekt met je kat? (t is maar een idee) En kat nr 3? die boeit het allemaal niks, zolang die maar eten heeft, en kan slapen is ie helemaal blij Groetjes!
nou ik had het inderdaad ook gelezen.. en mijn katten waren opeens zooooo ontzettend aanhankelijk allemaal (ik heb er 5 dat ik echt dacht hmmm zal ik dan toch nu zwanger zijn? ik was er stellig van overtuigd ook daar andere dingetjes die ik had.. maar helaas ben ik eergisteren ongi geworden
Bedankt voor je reactie! We hebben een pauze ingelast omdat we het op dit moment te druk hebben. Ja, dat klinkt misschien lullig...Maar we hebben even tijd nodig om wat dingen goed te regelen, en alles op een rijtje te zetten. We hopen dat we snel weer verder kunnen!
Balen zeg! Rot is dat altijd he, ongi worden . Misschien had je een foute innesteling? Dat je katten dat hadden aangevoeld .
Dat is een goeie! Dat zou idd kunnen... Op zich was ik er helemaal niet mee bezig (we hebben immers een pauze ingelast), maar misschien toch onbewust? Dank je voor je reactie!
hmmm ja weet niet .. zou best kunnen hihi... maar ja dan had ik dat toch ook moeten merken als dat fout is gegaan? ik heb niks gemerkt... de katten zijn nu niet meer zo aanhalig als toen