Wanneer kan een kind maat 74 ongeveer aan? Ik heb nu al veel 68 maar twijfel of ik voor de zomer ook 74 moet gaan kopen...
Hoihoi, Mijn zoontje had maat 74 met 5,5 maand tot ong 8,5 maand. Ligt ook aan de kleding..als het groot of klein valt..en hoe groot je kleine is.. grtjs
Fae is nu 8 maanden en zit nog in 68 en gaat langzaamaan naar 74 . Shirtjes zijn eigenlijk nog te groot, broekjes heeft ze wel 74 zo'n beetje nodig voor de lengte. Dus ik verwacht haar met 9 maanden in 74.
ligt er denk ik ook aan hoe zwaar ze zijn? Tess heeft nu 62 maar past ook al truitjes van 68 ze moet nog 3 maanden worden.
hier een ukkie die nu nog mt 74 draagt, soms in de bovenkleding ook nog mt 68 (hangt van het merk af) broekjes in 74 hebben al wel wat hoog water dus daarom mt 80 gekocht, met van die verstelelastiek anders zakt z'n broek steeds van z'n kont af
Moeilijk hé! Mijn dochter is 6 maanden en zit al een tijde in maat 68 heb zelf 74 gekocht voor de zomer. Ik denk dat ze steeds langer in een maat blijven zitten want maat 56 en 62 ging heel snel maar 68 weer niet.... maar ja dat is bij iedereen waarschijnlijk weer anders.
Tja Louise heeft tot voor kort ook nog 74 gedragen (sommige dingen past ze nog) en ze is net pas over naar 80/86 dus het is zo moeilijk om daar een leeftijd aan te hangen.
Ik merk dat dat heel verschillend is per kind maar ook per mama. De ene vindt z'n kind al snel te groot voor een bepaalde maat of andersom.. Tja, iedereen ziet het anders. Ook de merken willen nog wel grote verschillen tonen. Hier ruim 7 maanden inmiddels en nu net in maat 74 (en ruim 9 kilo en ik schat 73 cm)
Koop je nu al kleren voor de zomer dan? Ik weet echt nog niet welke maat ze dan heeft Bij zo'n kleintje doe je ook niet heel snel een t-shirt aan, dus ik zou rustig aan doen...
Ik moet toch een excuus hebben thuis om nog meer kinderkleding te kopen ! Bedankt allemaal! Ik ga weer lekker shoppen.
Mijn zoontje ging met 10/11 maanden naar maat 74, maar droeg op zijn eerste verjaardag nog een setje maat 68.
Onze kleine kan al 74 aan, al zijn de mouwtjes soms nog iets te lang. Bij de C&A zei een vrouwtje dat ze een maat per seizoen groeien. Klopt bij ons wel aardig. We hadden een skipak gekocht aan het begin van de winter in maat 68 en aan het einde van de winter zat die precies goed. Maar wat al was gezegd, het verschilt ook erg per merk/winkel. Van sommige merken past 62 zelfs nog.
Wat een grote kindjes allemaal zeg Mijn smurf is nu 5,5 maand en zit nog in maat 62. Dat past ze nog makkelijk. Ze heeft zelfs nog een broekje in maat 56.
bij Jenna was het zo: 1-2 maanden maat 50 3-4 maanden maat 56 +4 maanden maat 62 Ze is nu 5,5 maand en zit in 62 ik verwacht dus dat ze met 6 maanden in 68 gaat en dan met 8 maanden in 74?
hihi hier precies hetzelfde. maar denk (hoop) dat ze rond de 6 a 6,5 maand in 68 gaat en dan met 8,5 maand in 74 kan want ik heb zoveel onwijs leuke zomer kleertjes en eind juni gaan we op vakantie ze is dan 8,5 maand [-o<