Hoi, Ik heb vorige week ook al een vraag gesteld ivm mijn test. Ik had namelijk toen ik 4 dagen overtijd was een positieve test (Digitale CB). Die gaf gewoon aan zwanger dus geen streepjes!!! Daarna heb ik 2 tests gehad die negatief waren. Ik ben nu vandaag (na 2 weken overtijd) ongesteld geworden en nu vraag ik me af, heb ik een vroege miskraam gehad. En kan ik de volgende ronde gewoon verder of moet ik me na laten kijken? Want blijven er geen restjes over enzo? Want ik snap er helemaal niets meer van... Alvast bedankt voor je antwoord.. Liefs Ivana
hoi Ivana, je bent waarschijnlijk heel kort zwanger geweest en hebt daarna een miskraam gehad. Als je zo kort zwanger bent geweest is de kans heel groot dat je alles bent verloren met de ongesteldheid. Je hoeft dan geen echo te laten maken. Je lichaam ruimt het vanzelf op. Blijf je nou bloed verliezen, neem dan even contact op met je huisarts. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je snelle antwoord. Ik wacht het even af en dan kijk ik wel verder... Liefs Ivana