Slijmprop verloren of toch niet?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Diass, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Net zag ik bij het plassen dat er een flinke sliert/prop slijm bij zat. Er zat geen bloed bij. Het lag al in de wc dus kon niet zo heel goed kijken. Zo dit de slijmprop kunnen zijn? Ik twijfel nu heel erg, ik weet niet of er altijd bloed bij moet zitten. Sorry het klinkt nogal ranzig allemaal haha maar ik hoop dat iemand me kan helpen...

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo wordt t wel vaak omschreven, dus t zou goed kunnen!
    Kan al weken voor de uiteindelijke bevalling..
    Ik verlies m volgens mij in delen, ook weer een optie..
    Spannend meis!

3. moedervan4

11 jun 2008
    20
    0
    0
    Ja hoor, dat zou heel goed kunnen. Helaas zegt het niks over een aankomende bevalling. Je lichaam is wel bezig met de voorbereidingen. Ik ben de prop ook in delen verloren.

4. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik denk dan idd dat het er een deel van was. Helaas dat het niets zegt over een naderende bevalling. Heb ook voorweeen maar zelfs daar kun je weken mee lopen. Kwaaltjes zijn allemaal zo onduidelijk he... Ben blij als mn kleintje er is!

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Heb ook al een week of wat dat ik van die kledders vind, zonder een spoortje bloedof andere voortekenen. Dus ik denk dat het met de aanstaande geboorte te maken heeft, maar hoe aanstaand die is, durf ik niet te zeggen.

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Oh wel spannend he!!
    Ik ben ook steeds ant kijken hier hihi.
    Maar omdat ik hem waarschijnlijk met 19 weken al verloren ben kan hey zijn dat er nu niks meer komt....

Succes!!

7. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Hihi ik let ook echt iedere x op. Het kan ook zijn dat je slijmprop weer opnieuw aangroeit he dus misschien verlies je m nog een keer. Maar spannend is het wel idd!

8. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja dat heb ik idd ook gehoord
    Ja erg he hihi

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    oohh.. ja,dat vies ding kan ik me nog herinnerne.. Het liet mij denken aan gelei van zon gelei kaars, ahahah alleen dan doorzichtig, en wat stug... een flinke kwak... :S haha, het zoui zo maar eens kunnen!

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    verloor hem overigens een week voor de bevalling..

11. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Hahaha het is idd een heel vies ding

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk: als je twijfelt is het niet je slijmprop. Volgens mij hoort dar ding wel bloederig te zijn.
    Ik verloor tegen het einde ook proppen slijm, maar dé slijmprop was echt huge en bloederig.

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ja ik had idd toen ook bloed erin en was een finke kwak haha en doorzichtig.....

14. boneheads

boneheads Nieuw lid

11 sep 2012
    1
    0
    0
    hoi dames
    ik ben me slijmprop ook in delen verloren het begon 3 weken voor me bevalling iedere keer kleine sliertjes en de nacht voor me bevalling een groot stuk verloren en ik had geen bloed erbij alle keren niet. en had al 3 weken van te voren voorweeen. xx
    :)

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hier ook een deel verloren gisteren. Allemaal kleine sliertjes. Net zoals je snot als je bijholteontsteking hebt gehad. Donkergeel, helder en taai.

Daarna overigens niets meer gezien en dit was te weinig om het helemaal te zijn. Ik ga dus ook voor de slijmprop in etappes ;)

Deel Deze Pagina