Wij hebben de kattenbak op zolder. Er was nog een buis over van het ventilatiesysteem dus mijn man heeft een buis op de kattenbak bevestigd Geen last van geurtjes
3 katten, 3 kattebakken boven in een hok met gordijn ervoor, iedere dag schoonmaken, 1x per week alle bakken goed schoonmaken en gordijn wassen, gaat al jaren goed, oke je ruikt dat ik katten heb, maar echt stinken nee dat niet
Deed die van ons ook en aangezien hij toch best veel op zijn bak deed, kon ik me haast niet voorstellen dat er buiten nog drollen uitkwamen . Binnenkort krijgen we waarschijnlijk een nieuwe poes, de kattenbak staat in de huiskamer. Niet ideaal, maar in de gang onder de jassen is verder de enige optie en ik hoef niet dat stank in de kleren trekt als ik van huis weg ben als het beestje gaat zitten stinken of plassen. ik had wel graag een bijkeuken gehad, hadden we vroeger, was wel zo handig met een kat.
Hallo, Ik heb ook een kist van Xenos gekocht met kattenbak (zonder deksel) erin verwerkt. De kattenbak kist staat nu in de gang. Misschien ook een idee?
Zou inderdaad kijken om hem in een kist of kast netjes weg te werken. Hier staat er 1 op zolder en 1 in de gang, moet zeggen dat wij deze elke week uitsoppen en elke dag uitscheppen en visite nooit wat ruikt (of er moet er 1 net hebben zitten poepen).
die van ons niet. die ging binnen op de bak wanneer ie moest als ie binnen was, maar als ie buiten was zocht ie daar een plekje, ongeacht of t in zijn "eigen" tuin was of elders.... vind een stroomdraad trouwens wel beetje heel erg dieronvriendelijk klinken maar ok. voor TS waarvan dr katten nu al de boel onder piesen...je hebt er dus meerdere, heb je ook meerdere kattenbakken?? in theorie is t zo dat je per kat een kattenbak moet hebben. als ze overal en nergens piesen kan dat betekenen dat de bak vies is (maar net zo goed dat de een niet op de bak wil waar de ander net is geweest...)of t is bijv een teken van stress (dat ze niet zo goed door 1 deur kunnen met elkaar).
niks dieronvriendelijks aan. het is maar een kleine tik. niet het stroomdraad wat rond een weiland staat en 1x er tegenaan komen en ze doen het niet meer hoor. snap eerlijk gezegt niet dat mensen dit dieronvriendelijk vinden maar wel hun kat naar buiten gooien met alle gevaren van dien. ziektes die ze van andere katten over kunnen nemen, gevechten tussen katten, mensen die ze kunnen vergiftigen en plat gereden worden door een auto. dat lijkt me een stuk dierontvriendelijker dan een stroomdraadje waar ze 1x tegenaan komen en alleen even van schrikken