Goedemorgen, Is er iemand bekent met de werkwijze van de webshop "hairlace.nl"? Het volgende: 27 januari heb ik een bestelling geplaatst. Deze werd geleverd maar ik was er niet blij mee. Dus deze wou ik retour sturen om te ruilen voor wat anders. Paar keer gemaild of dit okee was. Geen reactie. Dacht okee ik stuur t retour met een briefje er bij voor wat ik t wil ruilen. Op 6/2 retour gestuurd en op 7/2 mailde mevrouw dat het prima is en dat ze t zou omruilen. Artikel moet wel besteld worden. Levertijd: 3-5 dagen. Nu heb ik nog niks en krijg deze dame niet te pakken. Via mail/WhatsApp of telefonisch lukt t niet. Wat moet ik doen? Heb gegoogled voor andere ervaringen met deze shop maar daar word ik dus niet vrolijk van...
Ik hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen over deze webshop. Bestellingen worden niet geleverd, geld wordt niet teruggestort etc. Mensen moeten maanden wachten tot het afgehandeld word, als het al afgehandeld word. Ik zou een zakelijke brief sturen en haar de gelegenheid geven om binnen een x aantal werkdagen het juiste product te sturen of je geld terug te storten en erbij vermelden dat je anders stappen gaat ondernemen. Mijn ervaring is dat het een hoop mensen afschrikt en het dan ineens wel kan.
Dankjewel voor de tip. Ik ga alvast een brief maken. Als ik vandaag niks meer hoor, verstuur ik hem morgen.