Hi dames!, Even een vraagje voor een kennis van me... ze wordt helemaal gek van de maagzuur. Ik heb daar zelf ( gelukkig) geen ervaring mee..dus bij deze even een oproepje voor haar plaatsen... Wie oh wie heeft er goede tips?? Alvast bedankt!
Er zijn zoveel middeltjes die je kunt gebruiken bij mijn 2 vorige zwangerschappen heb ik gaviscon vloeibaar gebruikt en dat werkte aardig mischien ook een optie voor je vriendin ?
Ja Miek, dat had ze idd ook ergens gelezen.. Ze hoopt dat hier iemand zit zoals "oma weet raad " of zo haha. Ik weet het ook niet. Ik heb nog nooit maagzuur gehad..
Hahaha...ja ok punt voor jou... maar rennies staat natuurlijk wel bovenaan de lijst... Ik las ook iets over lauwe melk.... blegh..daar moet je toch niet aan denken?? Haha
Ja antagel is een "medicijn" kun je op recept krijgen, kost 6,95 ik gebruik een fles per week kan echt niet zonder
Omeprazol !! Ik gebruik het nu ook nadat antagel enz niet meer hielp... Wauw wat heerlijk! Kan weer eten en drinken wat ik wil zonder gek te worden van het maagzuur. Het zijn maagbeschermers kun je via je vk of gyn krijgen.
Ik gebruik ook Antagel maar op gegeven moment werkte het niet meer bij mij. Dusssss heel veel vanille vla gekocht. Werkt ook maar voor even maar toch heel even die opluchting. Ga toch ff vragen naar Omeprazol.
Na 6-en niets meer eten en hoofdeinde omhoog. En......bikkelen. Tis niet grappig weet ik uit ervaring. O, en bidden dat je tóch in slaap valt.