Ik heb het gebruikt bij mijn dochtertje omdat mijn dochter heel veel huilde als baby. Maar omdat we rond dezelfde tijd ook gestart zijn met medicijnen tegen reflux en een osteopaat bezochten, weet ik niet precies wat van de drie geholpen heeft. Toen ze een half jaar was hebben we nog een kuur gedaan omdat ze erg last had van harde ontlasting en eczeem en daar heeft het zeker bij geholpen. Zelf heb ik het nu tijdens deze zwangerschap gebruikt vanwege obstipatie en het maakte bij mij echt een wereld van verschil!
Bedankt voor je reactie! Wij zijn ook bij de osteopaat geweest van de week Ineens gaat het poepen ook een stuk beter gelukkig Maar hij heeft heel veel last van scheetjes en soms trekt hij in ene ineen Je mag het al vanaf de geboorte gebruiken toch? En als ik het goed begrijp is het dus een kuur?
Bij ons heeft het niks gedaan helaas. Orthiflor is ook voor het herstel van de darmen, nadat de oorzaak van de problemen is weggenomen. Het is geen wondermiddel op zich. Helaas hier de oorzaak nooit gevonden. Het heeft vast iets met (een bestandsdeel van) voeding te maken (wat ik nuttigde tijdens borstvoeding, en zij nu zelf ook) maar wij hebben tot nu toe niet kunnen ontdekken wat...
O ja, als je het toch een kans wilt geven: bestel het bij bol.com Echt zo veel goedkoper dan bij de apotheek! Ik schrok ervan!
Ik heb het tijdens de zwangerschap gebruikt en na de geboorte aan zoontje gegeven. Het is onze vierde en we hebben nog nooit een baby gehad met zo weinig krampjes als deze. Ik vond het ideaal spul.
Er staat bij dat je moet opletten bij baby's jonger dan zes weken Wat bedoelen ze hiermee? En moet je dit in overleg met je arts doen??
ja dat is eigenlijk meer dat je bij zo'n jonge kindjes eigenlijk niks mag doen zonder arts of advies en ze al helemaal geen reclame mogen maken met voeding of geneesmiddelen voor baby's. Ze hebben vaak liever dat je in je eigen voeding iets aanpast (bij borstvoeding) dan middeltjes gaat gebruiken Mijn osteo en huisarts heeft me toen verteld dat ik het veilig kon gebruiken bij mijn toen 4weken oude dochter.