Dag dames allemaal en trouwens heel hard proficiat met jullie zwangerschap. Binnen5 uur weet ik of ik een kindje verwacht of niet. Toch had ik een vraagje voor jullie over een bepaald symptoom. Aangezien jullie zeker weten dat jullie zwanger zijn kunnen jullie ook bepaalde symptomen confirmeren HEbben jullie last van meer geurtjes dan voor de zwangerschap? Ik heb dit namelijk enorm erg. Ik kan mijn s'ochtends douchen en een paar uur daarna ruik ik het weer. Het is een beetje beschamend eigenlijk. Ik heb ook vaak het gevoel dat ik vanalles verlies maar ik zie nooit iets. Het is niet na het vrijen want ben eigenlijk niet meer zo lustig sinds 2 weken. (jammer voor mijn vriend ) Dank je voor jullie reacties!
Ja dit had ik ook nu bij mijn 2e zwangerschap! Bij de 1e niet, maar nu wel... (enne t gaat over hoor ) Spannend zeg dat je straks weet of je zwanger bent of niet! Ik hoop het voor je!
Hihi, als ik het weet zal het wel in deze topic komen van het forum! Ik heb namelijk al heel veel steun gekregen en ben niet van plan hier zomaar weg te gaan. Bedankt voor de reacties. Mijn moeder zegt dat dit idd kan door de hormoonwisseling. SPannend. Ben al de hele dag zo nerveus op mijn werk.... ik kan mijn klavier wel stukbijten! ](*,)
Meid, ik zie dat je je vraag ook hebt gesteld onder het stukje 'Eerste symptomen'. Daarom doe ik deze dicht en hoop ik dat je snel goed nieuws in het andere topic kan brengen! Succes, Josien