Schimmelinfectie aan binnenkant van me arm

Discussion in 'Gezondheid' started by natascha1, Dec 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hallo.
    Ik kom net bij de apotheek weg en daar zeiden ze dus dat ik een schimmelinfectie heb ik heb nu een soort van hormoon zalf meegekregen vind het togh beetje eng om te gebruiken maar volgens hun kan het geen kwaad iemand anders tiips of advies?
    IK ben niet bij dokter geweest moest nu gewoon wat aan die plek doen word steeds roder en pijnlijker en zit soort van wit droog vel op.

2. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dat op mijn been heel droog en jeukerig... zit een soort van rode kring omheen, heb ook hormoonzalf gekregen die ik smorgens en savonds dun op moet brengen, het werd wat beter maar ben wat laks geworden dus moet er even weer mee aan de gang... welke heb jij gekregen? ik heb miconazolnitraat/hydrocortison sandoz 20/10 mg/g

3. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik heb dezelfde zalf als jou ik smeer wel trouw elke dag 2 keer alleen wel een dikkke laag:p:p het droogt nu uit dus doet vreselijk pijn

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    :D ik ga zo naar de huisarts want ik heb het op mn borst :S. Denk dat het ringworm is en een cadeautje van de kat. Als je huisdieren hebt zou ik ze even nakijken of ze het ook niet hebben want meestal krijg je het als mens van dieren.

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar dan zou je toch een krabje of zo gehad moeten hebben, ik had wel een krasje, maar dan van het scheren (ws had ik mijn mesje al moeten vervangen...) kan ringworm kwaad voor de zwangerschap?

ik ga ook weer trouw smeren, het wordt wel minder:D

Share This Page