kattenfrustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door TriCo77, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Mijn kat krijg ik echt geen tuigje om hoor, ik wens je veel succes.. En met hem wandelen is toch niet hetzelfde als lekker buiten rondrennen en vogeltjes vangen? Ik hou dat beest niet bij hoor als hij rent.. Een dier hoort gewoon af en toe vrij te zijn.. Een hond in het bos, een kat buiten, een konijn moet ook regelmatig lekker de tuin in, niet alleen in zijn hok.. Zelfs een hamster moet je regelmatig los laten lopen..

Kattenbelasting vind ik trouwens niet eens een slecht idee, ik wil er best voor betalen hoor.. Moeten ze chippen bij katten ook verplicht maken, net als bij de hond, dan heb je een registratiemiddel..

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had er een link bijgeplakt, even opdrukken lijkt me duidelijk
    .
    Dit stukje maakt duidelijk dat 1 kattenpaar al zoveel nakomelingen kan geven enzovoort.
    Jij dacht dat er niet zoveel waren

3. Amare

Amare Niet meer actief

We beginnen het topic met de 'klaagzang' van TS en eindigen hem haast met het afmaken van katten:$
    Sta toch altijd weer te kijken van de wending die een topic kan nemen;)

Wij als katteneigenaren waken ervoor dat een ander last heeft van onze katten, ze blijven enkel in onze tuin, en zelfs dan gaan ze nog naar binnen om hun behoefte op de bak te doen.
    En nee we betalen geen kattenbelasting zoals hondeneigenaren, maar een kat zal ook niet denken: vanaf nu zeik en schijt ik niet meer in de tuin van de buren, want die betalen kattenbelasting.:p
    Laatst was er een hond die het nodig vond zijn grote behoefte over onze gehele buxus tuin te smeren. Leuk dat ze dan hondenbelasting betalen, maar daar was mijn probleem niet mee opgelost;).

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Nou inderdaad! Alsof de wereld alleen maar van de mens is.
    Wat een walgelijke reacties lees ik hier.
    Zelf heb ik 2 binnenkatten en heb ik geen tuin (woon in flat) maar ik erger me ook groen en geel aan de duiven en meeuwen die constant mijn ramen onder scheiten. Tja jammer, dan haal ik het weg of het spoelt weg door de regen (een deel kan ik buiten niet lappen). Buiten dat ik het smerig vind zal ik er echt geen nacht wakker van liggen.

5. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Niet alle reacties gelezen, maar ik irriteer me ook mateloos aan de katten van een ander in mijn tuin. Het vervelendste vind ik dat ze in mijn tuin schijten en mijn kleine kinderen dit oppakken (jongste heeft het zelfs ooit geproefd toen hij voor het eerst zoiets vond).

Leuk dat andere mensen katten willen, maar hou ze bij je en zeker niet op mijn terrein. Ik moet ze echt meerdere keren per dag wegjagen. Als ik een kat wil neem ik er zelf wel één.

Deel Deze Pagina