Heb een erg leuke tas gezien....en leuke jurkjes. Denk dat ik hem ook maar gauw weggooi, de folder. De verhuizing verdient ons volledige budget, V&D niet
Ja dat is waar, wat niet gaat dat gaat niet. Heb iig een idee wat ik kan vragen voor mn verjaardag. (als het niet uitverkocht is)
Bummer wij hebben de folder niet gekregen.. Maar ja net als Elmo heeft onze verhuizing als ons geld nu nodig haha. Ik wil zoveel nieuwe dingen..
Wij hebben de folder ook nog niet gekregen, maar ach, ook hier even geen geld door het onverwachts stuk gaan van de vaatwasser. We hebben vandaag de nieuwe binnen gekregen waardoor de centjes echt even op zijn en we een zuinig maandje tegemoet gaan. Anders had ik misschien nog wel een nieuwe tas ofzo gescoord.
Die folder krijg ik hier nooit, net wel een nieuw boek van h&m en ik vind het niet leuk dat me zoontje al weer zo groot is haha wat een leuke lieve babykleding! Nou ja november december zal de 2e misschien wel komen
Ja heb m ook binnen gekregen, en zitten hele leuke dingen bij!!! Leuke jurkjes idd en leuke baby/kinder kleding weer! Dus ik ga wel shoppen!!! Heb ook het boek binnen van de H&M en daar wil ik ook naar toe haha. Daar gaat de kinderbijslag
kinderbijslag laat ik altijd op Luca's spaarrekening storten dus doe lekker rustig aan. En V&D vind ik achterlijk duur
lol das mooi dat ik dat weet, dan vermijd ik de V&D even haha altijd stervens druk met prijzencircus ah kijk Elmo dat is handig
ook online? Mooi! Heb mn zinnen gezet op een horloge, dan hoef ik ook niet zo vroeg in de stad te zijn!
Zag ook al een paar leuke dingen. Een leren jasje/blazer, maar kan deze online niet vinden . Waarschijnlijk staat niet alles erop denk ik. Of pas vanaf donderdag wanneer die folder ingaat. Nou, ja... kan hem toch niet dicht krijgen, dus laat maar...
staan idd hele leuke dingen in, maar ik ga daar niet speciaal heen omdat het prijzencircus is. En de dag dat ik zou kunnen dan is alles al weg. Is ook vaak een gekkenhuis daar en een rommeltje.