Ik zou graag willen weten welk kattengrind jullie gebruiken en hoe dat bevalt. Hier gebruik ik al jaren biokat fresh. Ruikt heerlijk (vind het een pre dat je bak niet ruikt) Dagelijks uitscheppen en 1x per week geheel verschonen. Alleen loop ik er een beetje op leeg. Een zak kost 13 euro en met 3 kattenbakken in huis gaat een zak er zo doorheen.
hmmm, weet de naam niet uit mijn hoofd (zak staat op zolder) maar er zit in ieder geval babypoeder is. Werkt ook super! Edit: sorry, die kost ook zoveel..
3 euro:O wij kopen of kitty kat bij de intratuin an 60 liter voor 15 euro oftewel 8 bakken. of we halen zakjes a 1.19 voor 1 bak bij de aldi.. allebei even goed.. wij verschonen 1 a 2 x in de week (mag wel met 6 katten) en 2 kattenbakken ons bevalt deze erg goed.
Catsan en dan bij de ranzijn tuin en dier kopen. 3 zakken van 20 liter voor 30 euro uit mijn hoofd. Catsan absobeerd hier in ieder geval goed de geurtjes. Onze kattenbak staat in de (open) keuken maar ruik hem noot, ik scchep hem niet dagelijks uit, maar verschoon hem 1 keer in de week.
Wij hebben meestal Kitty friend extra. De bak wordt elke week verschoont, tussen door schep ik er niks uit ofzo... Je ruikt hem niet, maar goed wij hebben ook maar 1 kat. Ik koop altijd in de aanbieding bij de dierenwinkel, dan is het 2 zakken voor 8 of 9 euro. En dat zijn wel grote zakken.
wij hadden eerst die grote zakken van de boerenbond.( kan ff niet op het merk komen voor 6 euro.) en nu nemen we gewoon elke week 2 zakjes van de aldi mee. omgerekend is het net zo duur. we verschonen de bak om de dag. hij staat bij ons niet in de woonkamer. ik vind het prima voldoen, we hebben 2 katten.
Catsan. Wij hebben 2 katten. Elke dag wordt de bak uitgeschept (uitwerpselen). 1x in de week wordt de bak goed gereinigd. Wij ruiken de bak nooit. Deze staat bij ons in de uitbouw van de woonkamer.
Golden Grey Master. Dit is klontvormend grit en kost 11,95 voor een zak van 15 kg. Ik heb 7 katten dus ik moet een goed en klontvormend grit hebben. Had ooit ook de fresh, maar deze klonterde niet goed. Ik bestel het online, maar dat doe ik met bijna alle kattenspullen
wij hebben euro shopper en dan 2x in de week verschonen, maar werkt goed, plakt niet zo en gaat niet stinken
C1000 merk,klontert niet goed samen dat is wel jammer maar ik schep hem ook elke dag uit en 1 keer in de week met sop..heb geen last van geurtjes.
Ik gebruik al jaren Cat's best nature gold. Is super spul. Wij scheppen de bak 1 x per dag leeg en om de 2 a 3 weken gooi ik de hele inhoud zo in de groene container. Het is nl 100% biologisch afbreekbaar. Ik heb weinig uitloop en geen nare geurtjes. Daarnaast klontert de korrel erg goed. Ander voordeel is ook dat de zakken erg licht zijn. Ik doe erg lang met zo'n zak en 10 liter kost ca 8 euro.
ik ben niet zo merkgebonden, neem meestal mee wat in de aanbieding is op het moment dat ik het nodig heb. even een tip, kattegrind werkt ook heel goed als er een kind heeft overgegeven op vb de vloer, kattegrind erover, dan schep je het zo in een plastic zak, en hup de container in.
Wij gebruiken Biokats Premium, hier gaan er ca 7 zakken per week doorheen, dus een kostbare aangelegenheid, 1 zak kost 12,49 euro.
Wij nemen ah kattenbak korrels ( ander merk kan ook), moet zeggen dat het erg bevalt! Mede omdat het hout de plas gelijk opneemt..
Ik gebruik houtkorrels en ben er tevreden over. De bak stink niet. Ik ging ze ook gebruiken omdat de katten deze ook hadden in het asiel.
Hier ook houtkorrels. Heb 2 katten (gaan op 1 grote bak). 3 zakken 11,50 van 25 liter.Bij de plantenhal. Bevalt goed.
AH schep & schoon of een soortgelijk iets van de Makro, bevalt prima. Laatst was het op en was ik toevallig bij de Lidl, dus had daar een zak van meegenomen, nou, binnen een dag stonk de halve woonkamer al, dus maar weer gewoon wat ik had. Op houtkorrels wil die van mij niet, dat vertikt hij gewoon.