toch ben ik beetje onzeker... zit natuurliijk nogmaa rin het begin en heb best al heel veel buikpijn met steekjes links en rechts... wie had/heeft dit nogmeer? volgens mij had ik het bij me vorige zwangerschap ook maar toch word ern zenuwachtig van... zal het allemaalwel goed zijn?
ja dat heb ik dus ook en ik heb elke keer buikpijn en dan moet ik rennen naar de wc want ben gigantisch aan de diaree sorry hoor dit er bij of zijn het toch de spanningen van de afgelopen dagen
Steken links en rechts zijn je banden die aan het rekken zijn. Ook menstruatie-achtige buikpijn is een van de kwaaltjes.
okee.. dus niks om meecht zorgen over te maken?tuurlijk nog zo pril en klein ben zo bang dat het fout zal gaan.. maar dat heef iedereen denk ik wel
Ik had het ook hoor, nu nog steeds trouwens. Gewoon van het ruimte maken en oprekken. Maar ik was ook bezorgd daardoor hoor, dus snap je wel helemaal.
ja het gekke is bij alysia had ik het ook... maar maak me nu toch weer een hoop zorgen... maar zoals ik hier lees moet ik dat niet doen al doe ik het toch onbewust nog wel... bedankt in ieder geval
Het hoort er echt bij, en de onzekerheid blijft ook bij elke steek die je voelt. Langzaamaan krijg je meer vertrouwen in de zwangerschap! Succes!
Hallo, ik maak me juist zorgen dat ik niet zoveel buikactiviteit heb! Heb eerder ook wel wat menstru achtig gevoel gehad en dan schrok ik ook wel weer gelijk. Maar nu is het al 5 dagen erg rustig. Heb woensdag een echo en de spanning (na 3 mk's 13-4 en 6 wk) is bijna niet meer te harden. Alle doem sanario's hebben de revu al gepasseerd...wat een spanning....!
Hoi, Die menstruatieachtige krampen had ik ook erg in het begin en nu soms nog volgens mij is het gewoon je baarmoeder die aan het werk (groeien) is. Erg het dat eerste begin maak je je zorgen om elk pijntje en steekje als je dan ook nog flink bandenpijn hebt (ik ook) denk je af en toe wel wat is er allemaal aan de hand daarbinnen. maar niet vergeten meiden stress is niet goed geniet ervan. Makkelijker gezegd dan gedaan he.... maar ik heb nu twee goede echo's gehad en er zijn steeds weer nieuwe dingen om je zorgen over te maken. dat zal wel niet mionder worden als de baby er is.... Welkom mama's to be in de wereld van de zorgen hahaha
Hallo, Ik ben nieuw hier, ik ben nu 6 weken zwanger, in het begin had ik ook serieuse menstruatiepijnen, maar die heb ik nu nog maar zelden en ook minder pijnlijk. Deze morgen had ik wel en klein beetje bloederig slijm. Heb onmiddellijk gebeld naar de gynaecoloog en ik mag pas gaan om 13u50 vandaag. Hebben jullie hier ervaring mee, ik zit er echt enorm mee in, ik probeer me te troosten met het idee dat het niet veel was en dat het direct over was, maar toch, ....
Had ik ook, denk tot een week of 7 echte felle steken en ongeveer 2/3 van mijn zwangerschap buikpijn gehad. @Jules, hoe is het nu?
Ik had ook erge steken in me buik in de 7e week. Het werd erger omdat ik me er ook nog erg druk om maakte. Ik moest wel gelijk een echo laten maken om te kijken of het geen buiten baarmoederzwangerschap was. Gelukkig was alles in orde en het hield bij mij tot eind week 8 aan.
hallo allemaal sinds gister en vandaag heb ik heel veel steken bij mijn venus heuvel en onderbuik en zei kanten van mijn buik en af en toe zelf in mijn vagina hoord dit er ook allemaal bij
ik heb het ook maar weet ook niet wat het is... denk dat je het enige kan doen klinkt makkelijk maar afwachten... heb bij alysia ook jeel veel last van steken gehad maar nu weer en vond hett zelf eng vandaar da tik de vraag ook weer stelde... heb het nu weer en vind het ook eng maar mijn moeder is beavllen van 6 kinderen en heb het nog even aan haar gevraagd en ze zegt dat het allemaal ervbij hoort waar het ook zit.. ze heeft ook een miskraam gehad bij 13 weken nog en daar heeft ze helemaal niks van gemerkt geen steken niks... dus heb iedereen van hier en mjn huisarts heb ik het ook nog aan gevraagd hun tippen mee genomene door niet zorgen te maken.... en dat her erbij hoort... althans dat is alles wat ik heb gehoord of ervan weet... maar als je,je nu echt druk maakt zelf even de huisarts bellen..! gewooon doen
Steekjes en pijntjes horen er denk ik gewoon bij. Ik beschouw het zelf in ieder geval altijd als groeipijnen. Merk zelf dat steken toenemen als ik teveel doe, dus het lichaam geeft fantastische signalen! Er verandert veel binnenin en er moet ruimte gemaakt worden... Maak je niet teveel zorgen. Ook menstruatieachtige buikpijnen wil ik nog wel eens hebben, maar dat schijnt ook het groeien van de baarmoeder te zijn! Lijkt me prima!
hallo iedereen, bij mij loopt het niet goed af, bloedverlies veel verergert, woensdag bloedtest gehad, mijn waarden waren wel gestegen, maar ze wisten niet aan hoeveel ik ondertussen al gestaan had... daarnet opnieuw bloedtest gehad, om half 2 weet ik resultaat, maar de dokter zei dat ik op het ergste moest voorbereid zijn.. Je kan je niet voorstellen hoeveel pijn dat doet, te weten dat er een kindje groeide en nu niet meer, .. telkens ik naar het toilet ga heb ik het gevoel een stuk van mijn kindje te moeten doorsjassen, ... sorry, wil jullie de moed echt niet afnemen, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het met jullie goed afloopt, ... ik heb het gewoon onnoemelijk moeilijk nu, ...