Hallo, Ik wil toch eens een vraag stellen, omdat ik me erg onzeker voel over het verloop van mijn cyclus. Ik vraag me af of het normaal is of niet. Deze maand rond de 11e mijn eisprong gehad. Een paar dagen later begon het met bruin verlies. Af en toe heel weinig en af en toe zag ik het "stromen" bij een toilet bezoek. Ik dacht dat het een innesteling zou kunnen zijn. Dit is toen 2 dagen weg geweest en nu is het er weer. Op het moment zit ik 3 dagen voor NOD. Het lijkt me niet goed als ik steeds (oud) bloed verlies en al helemaal niet als mijn ongesteldheid zich hiermee aandient. Mijn gevoel zegt dat een eitje op deze manier geen kans heeft om in te nestelen. Ik hoop dat jullie me meer duidelijkheid hierover kunnen geven. Komt dit bij andere vrouwen vaker voor? Alvast bedankt. DeLi
Hoi deli, Het is normaal als je eerst een paar dagen bruinverlies hebt voordat de menstruatie doorzet. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Indien je je zorgen maakt over je cyclus en of een innesteling wel plaast kan vinden is het goed om een temp lijst bij te gaan houden dit 3 mnd te doen en daar mee naar je huisarts te gaan. Imke