kattenluikje in een schuifpui, kan dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    we krijgen kunststof kozijnen en willen graag een schuifpui, maar we hebben nou ook een kattenluikje, die willen we behouden. volgens ons kan het.

dus mijn vraag: wie heeft er een schuifpui met kattenluikje?

2. gemke

gemke Niet meer actief

mijn man zegt: die moeten ze erin laten zetten in de fabriek het kattenluikje omdat er in de deur ijzer zit als je het zelf doet dan verpest je heel je schuifpui

ik zelf geen verstand van dus succes

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja dat "gat"wordt er idd in de fabriek in gezet en dan komt er een soort van langwerpige plaat onderaan de pui. we gaan het zelf zeker niet doen.

4. gemke

gemke Niet meer actief

oh dan kan het dus gewoon

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    jawel, het wordt gezegd door de mensen die hier zijn wezen kijken. maar ja die willen gewoon iets verkopen. ik wil graag ervaringen van mensen die dus zo'n luikje in de schuifpui hebben..

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi.

wij hebben nu ook een schuif pui (aanbouw gekregen) en wij wiouden ook graag de katte luik terug omdat we er echt helemaal knetter gek van werden van het gemauw enz enz.

wij hebben 2 stukken muur aan beide kanten van de schuifpui en daar heeft m vriend een gat in gemaakt (die overgens als je de katte luik weg wilt hebben met wat stenen en cement heel mooi dicht kan maken!) en daar een katteluik in gemaakt en ik ben er zoooooooooooooooo blij mee...succes.x

Deel Deze Pagina