Leuk! Ik had dit topic als TS een beetje laten gaan denk ik, maar probeer nu weer mee te kletsen. Wij hebben nog steeds onze rode en gestreepte kat maar ondertussen is er een tijdje een gevlekte poes geweest, die is nu weer weg, en komt er steeds een andere poes (Siamees? Of in ieder geval iets dat daarop lijkt...). Oh en nog een rode, dat was net een tweeling van onze rode kat Gewoon bizar, echt heel het vacht 100% hetzelfde, zelfs z'n miauw klonk identiek! Best eng eigenlijk, haha. Maar die is ook weer weg. Vind het soms wel jammer van de weggelopen katten, maar anderzijds wel dankbaar en blij dat ik zelfs voor zo'n korte tijd voor ze mocht zorgen. En de foto's houd ik gewoon als herinnering Van de Siamees (?) heb ik nog geen foto, wel een video maar die kan ik hier volgens mij niet plaatsen. Ze is super aanhankelijk en "praatgraag" (kenmerkend voor dat ras), maar een foto maken is me op de één of andere manier nog niet gelukt.
Tja, andermans katten... Het is hier net een kattenasiel soms Als je de tuin ziet... Maar dat vind ik dus wel gezellig. Er staat standaard eten en water, dus dat zal het wel zijn. Ik heb verder geen idee welke katten er echt van een ander zijn, het meeste hier is toch wel straatkat. Al zie je dat volgens mij wel aan hun vacht enzo. Voor zover ik weet is er ook geen overlast van kattenpoep, wat ze wèl doen is hun nageltjes slijpen aan de abrikozenboom Van mij mogen ze hoor!