Vanuit het perspectief van de kat natuurlijk super typisch en hilarisch, maar verder denk ik vooral: huh??? Dus een kat komt aanlopen en je denkt “zo? die is nu van mij”! Controleert klaarblijkelijk niet of-ie een chip (en dus een eigenaar) heeft (en de dierenarts doet dat ook niet? raar?) maar eist het diertje gewoon op? Ik heb zoveel vragen
Dubbele chip begrijp ik ook niet zo. Ik zie mijn (rode) kat hier trouwens ook wel voor aan hoor. Regelmatig komt hij een paar dagen ineens niet, hij is zelfs wel eens een week weggeweest En uiteindelijk is hij hier ook zo aan komen lopen ooit, wie weet had hij toen al een (mede) eigenaar? Denk het niet trouwens, maar je weet maar nooit. Het blijft een apart soort, die rode katten
Ja inderdaad. Ik snap dat je een "aanloopkat" wel adopteert als je het idee hebt dat hij van niemand is. Maar op het moment dat je een chip laat zetten, dan lijkt me een controle wel zo handig. En ik vraag me nu dus ook af. Heeft het beestje nu ook zijn inentingen dubben gehad? En de vlooienkuur?