ben ik even buiten, hoor ik gezoem en ja hoor!!! een wesp! nu al? ik heb echt een fobie voor wespen (en spinnen) en ik hou zoveel van de zomer, ik ben zo graag buiten maar die beesten verpesten alles, altijd kan ik gaan lopen omdat ze altijd mij uitkiezen en achter mij aan gaan vliegen, nooit achter iemand anders, bij mn vriend komen ze niet, ze moeten altijd mij hebben wat voor hilarische getuigenissen zorgt op terrassen voor andere mensen die mij zien rennen, slaan, schreeuwen en springen ik heb nu al angst dat ze mn zoontje ook gaan uitkiezen om te pesten, bahbah wat een rotbeesten zijn dat jullie ook al een wesp gezien?
niet ""lullig"" bedoeld maar is het geen zandbij of zandwesp? die vliegen al rond maar doen eigenlijk niks.
Volgens mij hoe heftiger dat jij erop reageert, hoe sneller je zoontje dat overneemt van jou. En tja, dan komen ze júist pesten Wees gerust, volgende week weer sneeuw. Dan heb je er denk geen last van
Ja, hier eergisteren dus ook de eerste wesp gezien Was de ramen aan het lappen en die wesp kwam ineens op het raam zitten. Binnen nog wel. Schrok me het apelazarus...!!
Ik doe het niet meer trouwens.. Dat paniekerig heen en weer rennen Kost veel moeite... Maar gewoon het idee van hoe dat eruit zal zien.. Als zowel man, als kind, als ik gillend in paniek door de tuin vliegen helpt wel
Ja vanmorgen. .. twee centimeter vloog ie voor de ogen van zoontje schrok me lam en zoontje had hem niet eens gezien.
Brr.. gister lekker in het zonnetje en daar kwam ook een wesp(?) op ons af.. Het buiten zitten heb ik gemist maar die wespen niet!!
Hier gisteren ook al een grote wesp gespot. Hij zat binnen in de vensterbank, heb hem toch maar even dood gemept. Hoop dat er niet teveel komen, hou er ook niet van. Vooral niet als de kinderen in de tuin aan het spelen zijn.
Geen wespen,wel een vlinder! Ik ben niet bang voor wespen,wel van die joekel van een spin in de gang. Trouwens komt er weer sneeuw ja? pfff geen zin in zo'n rotweer!
Niet nu al????????? Bah moet ik weer de epi-pen voor mn zoontje gaan checken en overal mee naartoe nemen Hoop dat ze volgende week allemaal even doodvriezen!!
Jep hier ook gespot. Helaas vinden wespen onze tuin altijd rete gezellg dus wij hebben een soort van wespenval met zoetigheid erin geknutseld en vorig jaar zijn ze niet verder dan de poort gekomen daar hangt die "wespenval" Er zijn denk iets van 40 wespen verdronken in ons zoete drankje dus t lijkt te werken en wij hadden gelukkig minder vaak bezoek tijdens t eten of badderen in de tuin
Ahh nee he! Rot.insecten. Weet je wat er mij gisteren op wachtte toen ik op mijn blote voeten.de hal in liep? De grootste huisspin ever! Aaaaahhh Harig, zwart, dik en 1 grote pus-bende nadat ik hem had gekilled. Iewliewliewl.. Ik dacht dat we dietijd weer even hadden gehad... Niet dus.
Gelukkig nog geen wespen tegengekomen, maar mijn dochter heeft al wel 3 joekels van muggenbulten. De daders(2) zijn inmiddels opgespoord en overleden.....