onze inboedelverzekering dekt de schade indd niet, daar hadden we een extra uitgebreid pakket voor moeten nemen
Oh dat is balen zeg. Nou al je man idd een nieuwe plank kan maken is dat super toch. ik zou het hout waar de pis in is getrokken alleen niet mee gebruiken. En een matrasje is idd zo gemaakt. Hier betaal ik voor WA en inboedel 8,80 pm bij deltvalloyd dus geen mega uitgebreid pakket, geloof zelfs standaar en een tijd terug had mn kat wat gesloopt en dat is wel gewoon vergoed toen. Misschien ook omdat het iets was wat niet van mezelf was. dus dat het onder WA valt.
Volgens mij indd als er schade aan derden is dat het wel vergoed word, maar dit is natuurlijk eigen risico geweest, Bak niet goed opgeborgen en de katten zelf in huis gehaald natuurlijk... Als die helemaal schoon is in ieder geval goed inpakken in vuilniszakken oid.. We willen op zolder ook van die schuifschotten maken en het dus helemaal dichtmaken dan kunnen ze er ook niet meer bij
Wij hebben het ook niet breed sinds we van alleen mijn man zijn salaris leven, maar sommige dingen hebben gewoon prioriteit. En schone spullen voor onze kinderen horen daarbij. Dan moet er maar wat anders wijken. En tweedehands is vaak prima! Of lenen van iemand uit je omgeving? Dat zou ik desnoods nog doen. Tegen die tijd kijken of iemand in je omgeving een wagen aan jou uit kan lenen.
Goed zo, dat lijkt me ook het beste plan. Een nieuwe of tweedehandse..! Ik ben ook zeker niet snel vies van iets of wil het weg gooien. Maat kattenpis vind ik echt zo vies en heel slecht weg te krijgen.
Dat is de rede dat mijn nu nog kittens van 4 maanden oud niet naar boven mogen ..en dus alleen beneden en/of buiten mogen ( ik heb 2 aanstellers die afentoe naar buiten gaan maar binnen 2 minuten weer binnen staat koud hè ) 😓