Ik vind mijn haar enorm saai, heb altijd echte dreads gehad van mijn haar. En sinds ik normaal haar heb voel ik me zo standaard Ik zag dit langskomen en had echt zoiets van vet, dat lijkt me echt leuk! Ik wil dan aan de korte kant, bij mijn bakkebaard 1 lange pluk naar beneden. Ik heb nu lang haar tot halverwege mijn rug, dus best een verandering. Ik vroeg me dus af of mensen hier dit kapsel hebben. Het lijkt me enorm leuk! Alleen ik zie alleen maar mooie dunne meiden dit kapsel hebben. Ik ben zelf stevig en ben bang dat ik echt een dikke kop ervan krijg. Of zal dit meevallen? Ik ben dan weer zo onzeker he... Dus show die foto's maar ^^ Voor de mensen die niet weten wat het is, hier een site met allemaal foto's: SIDECUTS JUNKIES!
Ik vind het zelf helemaal niks, maaarr! Als jij het leuk vind moet je dat zeker doen! Ik zou dan wel de rest van je haar lang houden, kort haar laat je gezicht ronder lijken als je al een voller gezicht hebt (meestal)
Wij hebben er al drie in de vriendrngroep, dus als je 'bijzonder' wilt zijn is dit het niet... (persoonlijk vind ik het helemaal niets, maar als jij het mooi vindt lekker doen!)
@blijzwanger: Nee dat sowieso, ik hou mijn haar verder gewoon lang. Weet idd dat je van korter haar sneller een voller gezicht krijgt en daarnaast wil ik het lang laten groeien. @Sjak: Nou niet echt om me bijzonder te voelen of zijn, maar meer even wat anders dan gewoon standaard haar met een kleurtje. Ik bedoel dit kapsel is wel wat gewaagder dan een scheve pony ofzo
Verschrikkelijk vind ik het en ik vind ook echt dat je het koppie er voor moet hebben, maar als jij het leuk vind gewoon doen. Ik vind het trouwens ook al een beetje '' oud ''
Drie jaar geleden gehad en vond het zo gaaf (had er ook vormpjes in geschoren) maar het was te snel weer net iets te lang en tot gewone lengte laten groeien duurde me juist weer veel te lang dus meh.. Maar ik vind het er wel altijd heel gaaf uit zien, dus ik zou het gewoon doen als ik jou was.
Ow wat erg.... wat lelijk. Kan er niets anders van zeggen, sorry. Maar als het niet gemillimeterd is maar iets langer en als het wat beter overloopt i het langere gedeelte dan is het mooier, omdat het dan niet zo extreem opvalt. Anders is het net alsof je een operatie gehad hebt of zo. Net zoals dat ik die kapsels zo lelijk vindt waarbij de ene zijde erg kort is en dat dan naar de andere zijde langer wordt. ieks!!! Sidecut by Sérgio Yamashita - YouTube Deze valt mij eigenlijk helemaal niet zo tegen.....
Ik vind het echt afschuwelijk zoals de meeste ´m hebben. Die uit het filmpje vind ik dan weer wel gaan, maar daar is het ook niet meteen kaal en het lijkt maar een klein stukje.
Ik vind het leuk staan bij mensen met een bepaalde uiterlijk/uitstraling. Of het jou zal staan weet ik niet, want ik weet niet hoe je eruit ziet. Maar als je het zelf leuk vind moet je het doen er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden en vast ook mensen die het heel mooi vinden. Als jij het maar mooi vind dat is het belangrijkste en haar groeit ook nog weer aan ook
Hahaha, zoiets heb ik ook (dat korte stukje) maar niet zover door naar achteren Wist niet eens dat het een naam had en had het zo laten knippen ivm een pony en niet zo'n pruikenkapsel wou (pony en dan haar ineens recht/krullen naar beneden)
Ik had er één 11 jaar geleden. Toen was ik er heel erg happy mee. Een stuk minder werd het toen ik het weer liet aangroeien. Ik heb een tijdje een heel vreemd kapsel gehad. Nu past het niet meer bij me, maar ik vind het er nog steeds stoer uitzien. Als jij het leuk vindt lekker doen. Haar groeit wel weer aan.
Ik heb beiden kanten zo geschoren maanden geleden. Iedereen was er weg van tot aan mijn shoonouders van 70+ toe, kun je nagaan. Inmiddels is het behoorlijk aangegroeit en nu heb ik vorige week alleen rechts weer bijgeschoren. De rest van mijn haar is tot over het midden van mijn rug en ik heb een schuine lok.. Als je het zelf niet kan of wil bijhouden en het dus voor een keertje wil dan zou ik het persoonlijk wel afraden. Ik kan mijzelf echtniet meer indenken zonder, tot ik er echt te oud voor word. Ik heb wel ook een wat 'alternatievere' look, dus tja het past wel bij mij als persoon. Echt even goed over nadenken, ik kan mij niet voorstellen hoe erg ik ermee had gezeten als ik nietzo verliefd was op dit kapsel. Haar groeit aan, maar er gaat heel, heel veel tijd inzitten. Ohja, als je het doet kan ik je aanraden het niet TE kort te scheren. Over het algemeen is dat net iets mooier en dan is de shock iets minder groot. Het straalt iets meer klasse uit en minder 'ik kom net uit het ziekenhuis' achtig.
Ik hou er wel van leuk kapsel uit dat filmpje... In jou geval zou ik er wel over nadenken omdatje aangeeft dat je wat voller bent. As je gezicht ook wat voller is weet ik niet hoe het zal staan. Maar he wie niet probeerde die weet het ook niet. Dus ben je verliefd gewoon doen!
brrrrrrr..... ik vind de meeste (let op, goed lezen...er staat de meeste!) er zo´n junkkoppie van krijgen.....