De afrekening van het water zit er weer aan te komen hier. Nu was ik eigenlijk benieuwd wat jullie kwijt zijn aan water? Per 2 maanden is dat toch?
Wij betalen rond de 30 euro per maand. Ik heb vorige maand de standen doorgegeven, dus ik ben benieuwd.
met z'n 3.. 18 euro per maand, dus per 3 maanden: 54 euro elke dag douchen,kleine keer of 3 in het grote bad , tuin water geven, 5x wassen per week en een vaatwasser.
18 euro per maand! Maar wij hebben wel ruim 300 euro terug gekregen van de delta omdat we minder gebruiken aan water gas en licht altijd lekker!
122 euro per 3 maanden, nu we met z'n drieen zijn. Toen we nog met ons 2-tjes waren was het 90 euro per 3 maanden
Euhm...mischien een heel dom antwoord van mij (sorry alvast...) Maar ik krijg helemaal geen water rekening Wat vreemd
Ok, en is het idd per 3 maanden? Of per 2? Wij zitten op 79 euro per 3 maanden. Maar volgens de meter hebben we afgelopen jaar meer gebruikt...dus zullen we nu wel omhoog gaan?
Woon je in een huurwoning misschien? Toen ik nog huurde zat het water erin bij mijn huur dus kreeg ook geen aparte rekening hiervoor. Wel eindafrekening 1 x per jaar.
Volgens mij is het toch altijd per 3 maanden? Of kun je dat zelf aangeven? Wij zitten bij Vitens (de rioolbelasting van Lococensus zit er trouwens ook bij in). Dat deed vroeger de gemeente geloof ik.
SandraK En Otje: Het zit inderdaad bij me huur Schrok me rot....dacht dat ik me op een ellendig hoge rekening kon voorbereiden! Stupid me..
Bloempje: Bij ons wordt het elke maand automatisch afgeschreven. Zou niet weten of ik een andere keus heb. Eleni: Gelukkig maar
Ja kjlopt...en de een heeft het over 3 maanden en de ander over twee...daarom vroeg ik het.... Ik heb water via de PWN...zit daar verschil tussen?