kattenpoep in de tuin

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Mar 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    pff ik vind het echt heel erg klote.. heb net een nieuw perkje aangelegd om er bloemen en planten in de gaan zetten... nu kijk ik net in de tuin en alles volgescheten en gepist...:x wat kun je hier tegen doen???

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    ik lees mee! Word er helemaal gek van!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gooi koffiedik over de plek waar de katten hun behoefte doen.
    Ze hebben daar een grote hekel aan en zijn gelijk weg.
    En bovendien is het goed voor je plantjes:)

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    werkt hier niet ;)

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Peper? azijn?
    Zijn allemaal dingen waar katten niet van houden.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie want dit is topic 134.652 over kattenpoep.
    En het wordt geheid hommeles.

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja maar misschien heeft iemand in die tussentijd wel DE TIP gevonden.... ik ben echt geen kattenhater maar vind het wel zwaar irritant dat ze in mijn tuin schijten en piesen.... bah..!

8. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en het moeten ook kindvriendelijke dingen zijn, peper lijkt me dus niet zo'n goed plan.... azijn gaan daar de planten niet dood van en wordt de grond dan niet onvruchtbaar? koffie dik heb ik eerder gelezen en in de meeste gevallen werkt dat dus niet of maar even...

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Cacaodoppen!werkt echt....katten vinden het vervelend omdat het aan hun pootjes plakt.Cacaodoppen erop en goed natmaken....dan wordt het een soort korst....ook heel handig tegen het onkruid en het staat nog gezellig ook.En ik vind het ook nog es lekker ruiken,maar daar zijn de meningen over verdeeld ;)

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh en waar haal je dat dan? heb er nog nooit van gehoord...

11. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    katten vinden mooie lege stukjes zand geweldig. een mooie schone wc dus. zet er maar gauw wat in dan wordt het stukken minder. helemaal voorkomen kan je het niet helaas maar hoe voller het staat hoe onaangenamer het voor ze is. je kan ook iets op de grond gooien van strooisel. dan is er ook geen zand meer en vaak hebben ze een hekel aan iets wat aan hun pootjes zit dat klopt. ik vind trouwens kattenpoep minder erg dan die viezelijke honden kledders op de stoep. kattepoep schep je zo met een klein schepje weg uit je tuin.

12. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Een slaaptablet in een gehaktbal......echt die beesten zijn zooo irritant. Hier is het ook elke winter hetzelfde in de tuin en op de achterparkeerplaats. In de zomer lijkt het minder omdat we dan allemaal meer buiten zijn. Grrr...eerste wat ik elk jaar kan gaan doen is die schijt van een ander wegscheppen en het meurt enorm.

Ben blij dat ik zelf geen behoefte heb aan die beesten. Echt heel Nederland ligt vol met honden en kattenpoep.

Charlie

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb net een zak besteld, baad het niet dan schaadt het niet:D

14. Suzanne68

Anders ziet het er iig gezellig uit ;) maar bij mij hielp het goed hoor.

15. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja cacaodoppen werken hier perfect...Jammer dat wij een grote tuin hebben en dus veel van dat spul moeten kopen. Maar werkt echt super.

Het nadeel van de meeste andere tips is dat het voornamelijk om de geur moet gaan (koffiedik, anti katten korrels, azijn enz) maar bij wat oudere katten werkt dat niet, die neusjes zijn al wat ouder en werken minder goed....

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    pff het zoveelste topic over kattenergernissen. als je de zoekfunctie gebruikt vind je er een heleboel met alle tips die er te vinden zijn.

17. Suzanne68

Ik vind het ook zo lekker ruiken,maar de meeste mensen niet hoor.
    Lekker alsof je een hele chocolatuin hebt :D
    Niet vergeten gelijk goed nat te maken hoor....anders waait het weg en dan wordt het wel een hele dure hobby ;)

18. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh en je moet met cacaodoppen wel een goede laag strooien niet een beetje want dan helpt het niet zo....

19. Suzanne68

Ja dat wel idd...ze hebben het volgens mij ook gewoon bij de grote tuincentra en misschien zelfs wel bij de bouwmarkt.
    En je hoeft het maar 1 keer nat te maken hoor...daarna niet meer.

Ik krijg helemaal zin om zelf zakken cacaodoppen te gaan halen :D

20. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

nou ik vind het ontzettend meuren en dat even wegscheppen heb ik gewoon geen zin in.. heb ook 2 kleine kinderen in de tuin rondlopen/kruipen... niet echt fris dan... ik vindt gewoon dat de baasjes daar verantwoordelijk voor zijn maarja... vieze schijtbeesten bah!

Share This Page