Ik irriteer me al 2 weken lang mateloos aan onze bovenburen.. Heb geen idee wie er wonen, heb 1x een chinese vrouw naar binnen zien gaan, verder nog nooit iets of iemand gezien. Alle ramen zijn afgedekt met doeken, geen een zonnestraaltje kan binnen komen.. Afgelopen 2 weken hoor ik dag in, dag uit, gelach en geschreeuw (van een vrouw).. Van 's avonds laat, diep in de nacht (vannacht was het 3.00 en hoorde iemand rond stampen en heel hard lachen) tot 's ochtends vroeg!! Ik lig hier wakker van, en Brandon schrikt hier af en toe ook wakker van.. Ben van de week al 3x aan de deur geweest bij dat appartement, maar er word niet open gedaan. De deur is trouwens van binnen ook helemaal afgedekt met aluminiumfolie dit zag ik door het glas heen zitten. Vind dit echt heel vreemd.
is het huur? anders als je overlast blijft houden van de bovenburen kan je altijd misschien nog nagaan bij de woningbouw wie er wonen of igg dat hun er wat aan kunnen doen wel vervelend zeg mensen die midden in de nacht herrie maken. bij ons hebben we er ook wel tussen zitten die van een feestje snachts houden maar ik hoor gelukkig niks en me zoontje slaapt ook door..maar me onderbuurvrouwtje niet..
Zit er geen plantage dat alles donker is. Wel vaag. Mijn buren hebben vandaag de sleutel van van hun nieuwe huis gehad. Krijg dus nieuwe buren. Aaaah vind het echt eng hoor.
Idd is wel heel erg vreemd. Woon je gehuurd? Zo ja dan zou ik eens met de woningbouw contact opnemen dat je er overlast van hebt midden in de nacht en dat er niet open gedaan wordt ofzo want zoiets is niet normaal.
Heb ook chinese buren en bij hun zit ook alles dicht met doeken en folie. Ook de kinderkamer (ze slapen met z'n 4en op stapelbedden in een klein kamertje) zit altijd dicht met een gordijn aan een gammel touwtje en nooit is het raam open. We hebben hier enkel glas dus enorm last van condens en als ik dan langsloop (gallerij) en kan net boven dat gordijn door kijken zie ik ook allemaal schimmel op het plafond.. yuk!
zilverfolie en alles afgedekt...zit er idd geen plantage? Hier bij oude huis in de straat ook....maar die sul zette zijn raam open....en toen is die opgepakt omdat het stonk!
haha wat een sukkel wij hebben ook wel iets verdachts een paar woningen verderop.. er liggen gigantisch veel vuilniszakken op het balkon..word nooit weggehaald komt ook niks bij.. alles zit dicht voor de ramen af en toe zie je licht branden tl licht.. ben benieuwd wat daar is..
onze flat was allemaal huur, maar zodra er nu huurders uit gaan word het verkocht door de woningstichting.. wij hebben ook gekocht, maar de mensen boven ons huren als het goed is nog.. en ik vind het ook zo raar dat ik altijd alleen maar 1 stem hoor.. een vrouwelijke stem die heel hard moet lachen of praat.. maar hoor geen andere stemmen.. alsof ze de hele nacht aan het bellen is ofzo?? kan inderdaad weleens naar de woningstichting gaan.. of zal ik een brief in de brievenbus doen?
misschien is het wel zo'n webcam babe... haha heb eens zo'n buurvrouw gehad in mijn aller eerste flat.. die had ook alles dicht en bleek later dat ze een webcamgirl was...
Zo even naar de verhuurder bellen, je bent zelf al een paar keer aan de deur geweest en er word niet open gedaan. Misschien dat hun er iets aan kunnen doen?
Toen ik het las dacht ik ook meteen van goh zit er geen plantage... zou inderdaad even met de verhuurder bellen
Miss is het wel een dame die daar mannen ontvangt ... Je zou eens moeten opletten wie of wat er allemaal naar binnen gaat Of ff keihard aankloppen zeggen '' POLITIE '' wie weet springen er dan uit alle gaten en hoeken mensen hahahah ...
Raar verhaal ja. Maar als je aanbelt reageert er niemand? Ook niet als je zeker weet dat er iemand thuis is? Zou za misschien geen nl spreken en daarom maar niet opendoen? Misschien dat ze daarom de hele nachte met haar familie in het buitenland aan de telefoon hangt?! Maar ze kan natuurlijk wel rekening houden met de onderburen. Vreemd hoor. Ik zou de woningbouw bellen denk ik.
Gisteravond ben ik op het moment dat ik haar hoorde heel snel naar boven gerend en aangebeld, wist zeker dat ze thuis was! Maar nee hoor, werd niet open gedaan.. Mijn vriend kwam achter me aan, bang voor een woede uitbarsting van mij
Nou dan zou ik de verhuurder inschakelen. Als ze niet opendoen als jullie aanbellen. Dan is er geen mogelijkheid tot communicatie meer mogelijk..
Ook ik zou even een klacht indienen bij de woningstichting. Mocht dat niet helpen ( omdat ze meerdere klachten nodig hebben ) kijken of er meer buren zijn die er last van hebben en anders een wijkagent inschakelen