Kattenpoep!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    katten ruimen tenminste over het algemeen hun poep gewoon op.

weet je wat erg is ,, dat honden baasjes geen hun hond op de stoep laten schijten en dan niet opruimen dat is pas vies bweee.

en p.s mensen echt waar katten trainen ????? zelfs die blinde kat van mij gaat zijn eigen gang hoor ( zolang hij zijn koppie niet stoot hihih ) katten zijn niet trainen..

hihihihahhahahahah

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Dit soort topics draaid hier altijd op hetzelfde: Mensen met katten vinden dat ze recht hebben om buiten te komen en de mensen zonder katten niet....ik erg me ook aan honden poep vogelstrond en andere viezig heden....maar leg je erbij neer dat het nou eenmaal bij het leven van een mensen hoort....we zijn allemaal poepruimers......

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zoiets ja,, we trekken onze eigen behoefte ook weg ihihihi

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja en een kat die aan de drukke weg woont is wel heel wat anders dan onze katten die op het platteland zogezegt wonen
    Maarre die mogen dan ook niet buiten als je sommige mensen moet geloven
    Ik had het niet eens 100% over jou berichtje maar ook over de opmerkingen van sommige mensen hier...

En ja here we go again!

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dan kunnen de mensen met de katten hun katten africhten, zijn we allemaal blij

Bekijk bijlage 39869

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    haha ideaal, zeker als het regent kunnen mijn honden zelf even een blokje om gaan doen:D

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hahaha chantal :D

Gelukkig hebben wij hier niet veel katten in de buurt dus geen last ervan.

Maar kan wel begrijpen dat mensen het vervelend vinden dat andermans kat hun tuin bevuilen en ze de poep van andermans kat moeten opruimen.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Je kunt een kat best een beetje trainen hoor. Tot op een bepaalde hoogte dan.
    Mijn kat weet heel goed wat ze wel en niet mag. En als ik in mijn vingers knip, weet ze vaak meteen wat ik bedoel.

Maar mijn kat leren dat ze buiten niet in de tuin mag plassen!? Knappe man/vrouw die hem dat geleerd krijgt.

Al poept mijn kat niet buiten, maar dat heeft er meer mee te maken dat het een schijtert is :p (beetje vreemde verwoording zo ;))

Deel Deze Pagina