Hoi ik zit te denken aan een abonnement op 1 van de volgende tijdschriften maar weet niet welke vind ze namelijk allemaal leuk welke vinden jullie leuk en waarom.... het gaat om: Flair Vriendin Viva Margriet Libelle alvast bedankt
mijn stem gaat uit naar viva Flair vind ik niks meer aan nadat het tijdschrift een andere look heeft gekregen Libelle en margriet vind ik een beetje oudbollig vriendin vind ik ook leuk, maar viva vind ik leuker P.s: Wat vind je van Quest?
Ik ben zelf lid van de Flair. Dat blad is wel ok, maar de Viva is ook wel leuk. De Margriet en Libelle vind ik echt ouwe-wijven bladen (sorry people, no offence...) en de Vriendin ben ik niet bekend mee.
mijn stem gaat naar vriendin, ik lees de bladen op zich neit vaak maar in de wachtkamer pak ik altijd de vriendin omdat er veel verhalen in staan.
Ik stem Viva. Vriendin zou ik ook wel een optie vinden. Libelle en Margriet is toch voor een oudere doelgroep? Flair ken ik niet.
ik vergeet erbij te zetten waarom ik twijfel.... ik lees nu elke week de vriendin en ook regelmatig de flair viva alleen als hij in de aanbieding is en de rest krijg ik via me moeder... nu heb ik dus zo af en toe bij vriendin dat ik met me leeftijd ( bijna 40) buiten de doelgroep val.... of zit ik totaal mis te denken? dus vandaar me poll..... de Quest nee ben niet zo van die bladen.....
Flair op 1 daarna zou ik kiezen voor de Viva. de andere drie vind ik niks (nu nog niet, misschien over een jaar of 15 )
Sry kon niet kiezen, want vind geen van deze bladen leuk. Dus zou het niet weten. Misschien dan de viva? Ikzelf lees Grazia, Quest, Donald Duck en de Glamour is ook wel leuk vind ik.
viva kreeg ik altijd van mn schoonzusje, nu niet meer. ik koop viva en flair altijd wanneer deze 1 euro zijn, vriendin koop ik zelden en margriet en libelle leest mn moeder, ik krijg ze van haar. ik heb abonnement op ouders van nu, vind het goed zo. kinderen krijg ik van een vriendin van me.
Ik heb voor flair gekozen maar vind de viva ook leuk! De libelle en margriet krijg ik van mijn zus als ze ze heeft gelezen en deze vind ik ook erg leuk, geen ouwewijvenbladen ofzo
Ik vind de flair leuker dan de viva. Heb een abbo op flair en op viva mama, want die vind ik wel leuk!
alles is dus heel verschillend al gaan de meeste dus voor viva al komen Flair en vriendin er snel achter aan.... mss eerst nog maar ff elke week een paar keer de bladen kopen....
ik vind t wel een beetje een gekke selectie, omdat mijns inziens flair en viva toch wel voor een veel jongere vrouwendoelgroep zijn dan libelle en margriet vriendin ken ik niet goed maar vind ik meestal een beetje te ' wollig ' en met name te weinig spicy. viva dus! (maar ik zou ook zeggen: FLOW, elle, esta!)