Sinds vrijdag ben ik al aan het spugen, en sinds gister ook diarree erbij. Vandaag huisarts gebeld en Domperidon gekregen, en moet morgenochtend terugbellen. . Maar die zetpil hou ik niet binnen door de diarree en blijf maar spugen. Elk slokje water komt er weer uit, eten ook. Ben nu maar een water ijsje aan het eten in de hoop dat r binnen blijft. . Ben zoo bang dat ik uitdroog. Heb alleen vanochtend klein beetje urine gehad. Hebben jullie nog tips? Kan ik hierdoor opgenomen worden?
ten eerste beterschap. Probeer een beetje ors heel rustig met een lepeltje op te lepelen. Als je dit niet binnen kunt houden zou ik als ik jouw was naar de HAP bellen want dan heb je kans dat ze je gaan opnemen.
Ik zou ook proberen kleine beetjes ors te drinken. Hou in de gaten of je hoofdpijn krijgt dat zijn de eerste tekens die kunnen duiden op uitdroging bij volwassenen. Je kunt hiervoor opgenomen worden, als je aan het uitdrogen bent leggen ze je aan een infuus om het vocht in je lichaam in balans te krijgen.
Ik zou ors of cola (zonder prik) proberen. Vind het wel lang duren trouwens.. weet je zeker dat het gewoon buikgriep is? Heeft iemand anders in jouw omgeving het ook?
dat was mijn gedachte ook. griep is meestal 1/2 dagen dan is het ergste voorbij ts is al bijna week onderweg.
ORS is inderdaad het beste...maarrrrrr...ik weet uit ervaring dat velen het niet binnen houden. Als je al misselijk bent is ORS echt ontzettend vies. Dan toch proberen mini slokjes water of inderdaad cola (of een waterijsje). En als je het niet vertrouwt, toch de HAP bellen. Uitdroging is niet zo prettig, ook niet voor al je organen. Beterschap! Oh ja...heb je trouwens ook hoge koorts?
Ors is idd erg smerig Temp is 37.2 Mn dochter heeft buikgriep gehad dus denk daarom dat ik dat ook heb.
Idd cola Elke kwartier een lepeltje water/cola nemen. Misschien blijft het wel binnen als je hele kleine beetjes neemt. Als dat goed gaat, proberen op te bouwen. Beterschap! En als je het niet vertrouwd de ha post bellen ivm een eventuele uitdroging.
ok dat scheelt al...geen koorts. Houd het wel goed in de gaten, dat je niet uitdroogt. Mijn mans klachten waren ook zoals die van jou maar dan met hele hoge koorts...en dat verliep wat minder fijn. Maar dat is nu dus niet aan de hand. Ik ben wel altijd heel voorzichtig hoor. En wij zijn geen doktoren dus je moet vooral zelf bedenken wat nodig is. Als jij denkt dat er naar je gekeken moet worden moet je daar voor gaan! Beterschap
Je zou anders sowieso even de huisarts kunnen bellen morgen. Er zijn allicht ook injecties tegen misselijkheid. Heel veel beterschap!
Ben nu ook draaierig en benauwd Jongste is ook aan het spugen, mn man werkt.. pff Morgen om 8u gelijk dokter bellen