Hoi dames (en heren) Wij gaan morgen een weekendje naar kaatsheuvel en dan zaterdag een dagje eftelING Heb er heel veel zin in alleen als ik naar het weerbericht kijk vind ik het heel moeilijk wat ik mijn zoontjes aan moet trekken kwa kleding. Ik heb een zoon van 4 en 1 wat zouden jullie doen? Alvast bedankt groeten.
Dat is toch niet zo moeilijk? Je pakt een lange broek, driekwart/skater en een korte broek in. En dan kijk je zaterdagochtend naar de voorspelling voor die dag. Tshirt en vestje aan, kan er altijd nog een laagje uit. Niet te moeilijk denken hoor.
Bij ons gaan ze met de scouting zaterdag naar de Efteling. Het weer geeft 23 graden aan. Ik weet het ook niet goed. Ik denk een kniebroek, shirt met korte mouw (daarover komt toch hun scoutingblouse) en goede dichte wandelschoenen. En maar hopen dat het niet gaat regenen.
Precies, t shirtje, vestje, korte en lange broek. Klaar! Dat is nu zo fijn met jongens, lekker simpel. Als ik naar m'n dochter kijk word ik soms gek van mezelf: korte jumpsuit, lange jumpsuit, rok, jurk, korte broek, lange broek. Lastig kiezen hahaha. Ik heb gewoon teveel gekocht voor haar!