Avilean en Colonflow

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tja ik kan er niks anders over zeggen, ik ben een van die stommerds die erin is getrapt om proefpakketjes aan te vragen van dit bedrijf. Normaal google ik altijd eerst maar nu dus te laat en kwam ik er pas na het bestellen achter dat ik dus blijkbaar aan iets vast zit wat me E69,95 per maand gaat kosten.

Er staat in de voorwaarden dat je de pakketjes terug mag sturen binnen 14 dagen en alles kan annuleren. Je moet alleen een soort nummer hebben die je perse moet vermelden bij het terug sturen. Ik ben dus direct gaan bellen maar je raad het al.. ik krijg ze met geen mogelijkheid te pakken. Al 2 weken lang niet. Ik ben ook gelijk gaan emailen dat ik dan per mail die codes wil ontvangen. 6 dagen! na mijn eerste mail krijg ik een mailtje terug dat ik toch echt moet bellen met de klantenservice. Ik heb ze gelijk weer terug gestuurd dat ik niemand te pakken krijg en wat ik nu moet doen. Hier kreeg ik geen reactie op en heb maar weer een (boos) mailtje gestuurd dat ik op deze manier natuurlijk niet aan hun voorwaarden kan voldoen om alles binnen 14 dagen terug te sturen, dat ik er gewoon vanaf wil en per mail die codes wil hebben.

Krijg ik een mailtje terug met dit erin:

geachte mevrouw,
    ik had begrepen dat u een mail heeft gestuurd waarin u meedeeld dat u geen telefonisch contact kunt krijgen.
    ik weet verder niet waarom u belt.waarschijnlijk om alles stop te zetten.
    ik raad u aan om toch nog eens te proberen om ons via de telefoon te berijken.
    ik heb u 2 weken extra tijd gegeven om alles verder te regelen.

vriendelijke groet kantenservice

Nou echt waar... ik ben er zo boos over. Hoe kom ik nou in godsnaam van dat bedrijf af? Ik heb alles al geblokkeerd dus geld kunnen ze niet afschrijven maar ik wil gewoon die pakketjes terug sturen. Zouden ze me wat kunnen maken denken jullie?

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan :):):)

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik zou ze terug sturen, maar wel zo dat je er een bewijs van krijgt van de post.
    Verder zou ik per mail, per post, per aangetekende brief aangeven dat je het stop zet. Duidelijk vermelden dat je geen contact kunt krijgen aan de telefoon en je daarom geen code hebt.

Overigens berijken??? hmmmm misschien nah ja never mind :) Succes!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Als ze niet bereikbaar zijn via de telefoon en je dus met geen mogelijkheid die codes kunt krijgen kun je ze volgens mij gewoon een brief ( ik zou aangetekend doen), email en nog eens een gewone brief sturen met dit gegeven. En daarbij zeggen dat je opzegt.

Mochten ze dan moeilijk gaan doen kun je dit allemaal overleggen. Jij hebt er alles aan gedaan om hun te bereiken.

Zoek eens op radar naar dit bedrijf of start daar een topic. Misschien is er daar iemand die de code wel heeft.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Berijken? Kantenservice? oei! lekkere klantenservice als ze niet eens kunnen schrijven..

Anyway..
    Ben het met Marjolente eens en al je mailwisseling, tijden dat je hebt gebeld etc. opschrijven/bewaren als bewijs dat je meer dan je best hebt gedaan.
    Sowieso een aangetekende brief sturen (maak even een kopie voor jezelf) dan weet je of hij goed is aangekomen.

Succes!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
  6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Berijken.. haha ja inderdaad ik had het ook al gezien. Plus alles zonder hoofdletters ;)

Ik heb de site van kassa al gezien, daar staat ook een topic over dit bedrijf. De codes die je moet krijgen zijn gelinkt aan je ordernummer dus dat is voor iedereen anders.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    emailen dat als ze niet opnemen dat je ook niet betaalt

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Oh ja, nog een ding, houd je bankrekening in de gaten. Zodra er een bedrag vanaf gehaald word, direct terug laten boeken en de rode kaart sturen naar je bank. (zodat ze geen geld meer van je rekening mogen afhalen)

Deel Deze Pagina