Wij willen dit jaar onze badkamer vernieuwen, want hij valt van ellende bijna uit elkaar. Alleen is onze badkamer nogal klein: zo´n 2 bij 2,5 meter. We hebben nu een bad, wastafel en toilet en dat willen we graag zo houden, (mijn man hecht nogal aan het bad, en ik moet zeggen dat ik het met kleine kids ook wel erg fijn vind ). Dus: show je kleine badkamer, dan kunnen we hier eens wat inspiratie opdoen
Ha! Wij hebben alleen een douche kop met wasbak dus daar kun je geen ideeën aan op doen Er is veeeeel moois te vinden, ik houd zelf heel erg van strak en dan de kleur antraciet, weet al helemaal wat ik wil, nu nog een nieuw huis;p
dan hebben jullie nog een grote badkamer hoor. wij hebben een badkamner van 1 bij 2,5 we hebben een bad een wastafel en een douche. er zit dan ook een uitbouw in de badkamer voor het bad. bij ons zou er echt geen toilet passen nou ja zou nog naast de wastafel kunnen maar word dan wel lastig afdrogen dat moet dan in het bad en dan over het toilet heen kruipen om er wee uit te komen
Die van ons is 1.5 bij 1,5 ofzo. We hebben een douche (geen cabine), wc en wastafel. Een tweede toilet is toch wel erg fijn.