Kattenvrouwtjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Within, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nadesha, leuke namen voor de poezen. Zo te horen zijn het scheetjes.
    @ Elena, wat een mooie katten zeg, lijken me echt lief.
    Hier gaat alles zijn gangetje met de poezels. Lekker knuffelen. Tinus is wel een beetje gefrusteerd omdat ie niet de huiskamer uit mag ( ivm eten van de andere kat, dat mag hij niet vanwege grote kans op blaasgruis ) dus hij loopt lekker te klieren en de hele tijd Wolfje lastig te vallen;) De hond speelt dan altijd voor scheidsrechter en zorgt ervoor dat het niet teveel uit de hand loopt, haha. Gelukkig verder geen gezondheidsproblemen.

2. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, Tinus kijkt heel graag tv. Dan gaat hij echt voor de tv zitten en alles volgen wat er gebeurd. Kennen jullie dit? Mensen die het voor het eerst zien lachen zich kapot, die hebben dat nog nooit gezien.

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb 7 katten (ja veel he ;)

1 htk kat genaamd Spott. Spott wordt alweer 11 in mei en is het oudje hier in huis.

Verder heb ik alleen ragdolls en ook een cattery (en een website www.crazyaboutyouragdolls.com).

Anastacia is de oudste gecastreerde ragdoll en inmiddels alweer 8
    Magic is een castraat kater en heeft nierproblemen. Op dit moment gaat het redelijk met hem
    Daily is een open kater (niet gecastreerd) en hij wordt begin maart papa.
    Sweety is een open poes en op dit moment zwanger. Ze verwacht begin maart haar kittens
    Babs is mijn clowntje en gekkerd. Ze is een heerlijk beertje en haalt altijd ongein uit.
    Kiva is de jongste van het stel. Zij is een dochter van Anastacia.

Kortom een drukke bende, maar wel gezellig :D

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Botiwo; Ja hier kijkt Bella tv! Het liefst voetbal :p

5. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ken ik jou haha, ik ben zelfs bij jullie langs geweest! Hoe is het met de kater die zo ziek is? En die rode kater? Ik ben dol op Ragdolls en we wouden er 2 nemen. Maar vanwege noodopvang voor de katten van mijn zus is dat niet doorgegaan. De wens voor een Ragdoll blijft. Maar ik weet zeker dat ik jou en je vriend/man ken en dat jullie mij en mijn man ook kennen.

6. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, mijn kat kijkt dus graag beesten. Schapen die bijv. springen over een hek vindt hij geweldig. En andere katten vindt ie ook super. Eigenlijk alles wat beweegt.

7. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anneliesje, gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland

Hoi hoi,

hahaha wereldje is klein he, grappig dat jullie hier zijn geweest. De zieke kater is er nog steeds (mijn magicje) en doet het op het moment redelijk. Hij blijft ons verbazen.

Onze heerlijke rooie is overleden :( heel verhaal, mega veel dierenartskosten, maar het heeft niet mogen baten. We missen hem nog steeds.

9. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Fijn dat Magic het goed doet. Wat ontzettend jammer dat de rode kater overleden was. Ik weet nog goed dat hij vaak te vinden was in mijn tas. Ik snap dat jullie hem nog steeds missen.

10. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

wat een leuk topic!! :D

wij hebben 5 katten

we hadden er 6 maar 1tje is in 2009 vergitigd door een buurman :(
    Dat was Sanchez :D (m)

nu hebben we nog Jaydee (v) en Binkie (m)
    Binkie is het zoontje van Sanchez en Jaydee

dan heb ik nog Simba (m) en Lady (v) en Sandee (v)
    Sandee is een dochtertje van Simba en Lady

Simba slaapt elke avond tussen onze kussens in. Sandee ligt altijd tegen me buik aan onder de dekens. Binkie ligt op me buik of bij het voeteneind, Jaydee ligt op mn borst, zodat ik moeilijk kan ademen haha

en Lady komt alleen savonds op de bank op je benen liggen.

zo scheetig allemaal en ieder een eigen karaktertje :D

ik heb ze van jongs af aan "geleerd" om te komen als ik met mijn sluitels rammel. dus als ze buiten zijn en ik wil dat ze binnen komen, sta ik in de tuin, rammel even met me sleuitels, en ze komen allemaal aandraven :D

ook zo leuk als ik uit me auto stap en ze horen me sleutels al, dan staan ze al naast me :D

11. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaat!!!! Vergiftigt!!!!!! Wat een Kl**tzak. Echt erg voor jullie zeg. Maar je andere katten klinken geweldig. Echt schattig dat ze komen aanrennen wanneer je met je sleutels rammelt. Is ook zeker handig. Lekker he, zo'n poezeltje tegen je aan 's nachts, vind ik ook heerlijk.

Deel Deze Pagina