Kattig zijn grrrrrrrrrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sha29, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Yep, hier nog een! Ik had er ook al last van als ik ongesteld moest worden, maar nu is het helemaal erg. Wordt kriegel van de kleinste lulligste dingetjes die op dat moment enorm belangrijk zijn.

En ik merk dat ik enorm veel aandacht nodig heb van mijn mannetje. Gistermiddag zat ik te chagrijnen omdat hij een film wou zien en ik wou liever namen bedenken, nadenken over kraamzorg en de stapel foldertjes doorlezen die we bij de vk kregen... Tja, aangezien wij beiden eigenwijs zijn is hij op z'n gemak die film gaan kijken en ben ik mokkend op de bank liggend gaan lezen. Ik: 'Als we een jongen krijgen noemen we hem Flap.' Mijn mannetje: 'Ja, goed hoor.' Grrrrrrr. Hahaha.

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik ben juist rustiger tot op heden dan normaal, ik bitch van nature al wel vaak hahahaha ja helaas, en kan snel uit me vel vliegen en ben iemand die gelijk zegt waar het op staat, dus dit is nieuw voor me....

3. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    oh nee krijg constant te horen oh ben je weer met het vekeerde been uit bed gestapt?

terwijl ik voor mijn gevoel niet anders reageer dus blijkbaar ben ik toch wel een kreng! hihi

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heel herkenbaar...Soms voel ik me best schuldig kan heel snel boos worden om de meest belachelijke dingen...Arme man van me...

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hier nog zo'n vreselijke kattekop!
    8)

Hahaha dit is zoooo herkenbaar voor mij! Ik wil romantisch over baby lullen en serieus zijn en hij wil gewoon lekker even filmpje kijken!
    Nu begrijp ik hem ook wel, maar op zo'n moment kan ik hem wel schieten!
    Leuke naam: "Flap" :) :) :) :)

Deel Deze Pagina