Hoeveel uurtjes slaap

Discussion in 'Baby en dreumes' started by manonenemma, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manonenemma

manonenemma Actief lid

Oct 8, 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel uurtjes slaapt jullie kindje van ongeveer 5 a 6 weekjes?

Hier slaapt ze vanaf 21.00 tot 10.00 uur goed door, met tussenpozes voor de voeding om 23.30,4.30, en 7.30.
    Maar vanaf ongeveer 10.30 wordt ze wakker, en slaapt ze alleen nog hele korte slaapjes in bed. Ze wordt dan snel wakker en begint te huilen (soms echt heel hard) en dan neem ik haar of bij me (en dan slaapt ze wel) of probeer ik haar in haar bedje te troosten en hoop dat ze weer in slaap valt, wat meestal van korte duur is...
    Als ik haar bij me neem, slaapt ze wel,maar in haar bedje slaapt ze dus overdag alleen korte slaapjes om vervolgens huilend wakker te worden...

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ons dochtertje is 8 weken en slaapt vanaf 19 uur tot ongeveer 1.30, dan een voeding en dan weer slapen tot 7uur. Daarna gaat ze weer slapen tot ongeveer 9.30 en de rest van de dag is ze veel wakker. Tussen de voedingen slaapt ze vaan 1 tot 1.5 uur en de rest is ze wakker bij mij op de arm of in de box/ wipper.

3. isabella1980

isabella1980 Actief lid

Nov 16, 2009
    270
    0
    16
    hiet hetzelde, baby is 7 weken oud (wel 4 weken te vroeg geboren). 'nachts en avonds vaak 4 a 5 uur tussen voedingen, maar overdag veel wakker, echt hazenslaapjes, veel willen drinken en veel bij mama willen zijn. soms best moeilijk als jezelf ook wat wilt doen. uitkomst voor mij is de draagdoek, voor ons alletwee fijn en hierin valt hij vaak wel in slaap.afgelopen week kwamen we in een vicieuze circel waarin hij steeds wilde drinken overdag maar te moe was om goed te drinken en vervolgens weer te hongerig wa om goed te slapen, waardoor we bezig bleven (tenminste dat is mijn idee ervan). dit weekend geven we hem nu om en om flesje of borst. als we de fles geven, kolf ik. met het idee dat hij weer even op krachten kan komen. dat kan in het weekend omdat vriend ook thuis is. geen idee of het werkt of verstandig is, maar we wilden het toch eens uitproberen.

Share This Page