Hoi meiden, kunnen jullie mij misschien helpen met het volgende: Evy drinkt al de hele dag onrustig. Ze trapt wild met haar beentjes en krabt en knijpt met haar handjes alles wat ze te pakken krijgt. Ze bijt op mijn tepel na het drinken. Ze zit volgens mij wel vol. Want als ze niet genoeg heeft gaat ze huilen/krijsen . En dat doet ze dus niet. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Ze drinkt trouwens de laatste dagen een aantal voedingen meer en ook wel eens 1-2 per nacht. Alvast bedankt! Groetjes Judith
Ik kan mijn TSR goed voelen en die komt vrij snel. Ze doet het daarna ook nog. Ze is helemaal onrustig/ rusteloos merk ik. Slaap/eetritme is helemaal veranderd. Misschien groeispurtje/tandje?? WIe weet. Ben wel moe,... Ben die gebroken nachten niet meer gewend,.. Maar als ik jouw verhaal af en toe lees Rozemarijke,..kan het nog erger (sorry).
Hier begonnen die gebroken nachten toen ook: 19-wekensprong en tandjes. Dat is sindsdien niet meer over gegaan, voornamelijk dus door de tandjes. Misschien dat 1 van beiden bij jou ook de oorzaak is? Hopelijk iig niet zo heftig als hier...