Ons zoontje van 15 weken 'kauwt' de laatste tijd steeds op z'n tong. Is dit een voorbereidende oefening om later te kunnen eten? Of is ie daar nu al aan toe? Moet ik em dan een bijtring geven? Of moet dat alleen als de tanden doorkomen? Groetjes!
een bijtring kan je altijd doen wie weet komen zijn tanden wel door en kauwt ie daarom op zijn tong doordat er dan wat druk op zijn tandvlees komt een van mijn zoontjes kreeg met 3 maanden al tanden dus het kan best
mijn venje doet dit ook... maar hij gaat meestal daarna spugen.. of iig mondjes terug geven. Valt je op dat je kindje dit ook doet of niet? Volgens mij is het een beetje de melk die naar boven komt proberen weg te krijgen..
Hmm, ik zal hier eens op gaan letten. Hij spuugt niet zo veel, dus volgens mij is dit het niet, maar ik kan het zeker es in de gaten houden!
Dat is toch best heel vroeg? 3 Maanden? Maar in ieder geval, ik zal de bijtring es opzoeken en in de koelkast leggen. Dat 'hoort' toch zo?
ja is vroeg zijn tweelingbroer kwam met 6 maanden met zijn eerste tandjes idd de bijtring effe in de koelkast leggen