De titel zegt het al; wat vind je het meest vertederende van je kindje(s)? Ik kom hier eigenlijk op omdat ik net zo heerlijk heb genoten van Elena terwijl ze haar fles aan het leegdrinken was. De laatste tijd pakt ze dan altijd een pluk haar en draait rondjes met haar handje ermee. Zo lief om te zien! En als ze me van heel dichtbij aankijkt terwijl ik tegen haar praat als ik met haar rondloop, die oogjes.. *smelt* En de terugzoenpoging, die meestal lijkt op een aanval van "ik ga je bijten!" en eindigt in een flinke klodder kwijl op mama's wang. Heerlijk!
Zijn lachje als ik zijn kamertje binnen kom lopen en zijn schaterlachje vooral! Als hij schaterlacht, moet ik huilen en lachen tegelijk, vind het zo mooi. En dat hij zijn armpjes 'om me heen' slaat als ik hem optil.
als hij moe is en ik neem hem dan op de arm om hem naar bedje te brengen dan nestelt hij zijn kleine hoofdje in mijn hals dat is voor mij alles in deze wereld
Elke ochtend weer... Die bigsmile op zijn gezicht en de armpjes omhoog om hem uit bedje te pakken en dan meteen een dikke smakkerd van hem te krijgen! Dat is voor mij echt het einde!
Die van mij is al 3 en doet dat 'haartjesdraaien' nog! Het schijnt dat mijn moeder dat ook deed als kind. Ze doet het ook om in slaap te komen, en af en toe hebben we er een probleempje mee bijvoorbeeld toen haar haar zo strak om haar vingertje vast zat of als je er niet meer door kan kammen omdat ze het zo hard heeft zitten draaien.
zijn lach En ook als ie heel trots kijkt als ie weer iets nieuws kan. zoals gisteren heeft ie ontdekt hoe ie moet klappen in zijn handjes. ow wat kijkt ie dan trots! En wij natuurlijk ook hihihihi en ook hoe is tegen me aan gaat liggen als ie de borst krijgt. Zijn gezichtje tegen me aan drukken en dan van die snuffelende geluidjes maken. Heerlijk!
Als ik smorgens haar kamertje binnen kom is het eerste wat ze zegt:mama...ow dan smelt ik! Daarna komt een brede smill.. Heerlijk!
als ik naar werk ga smorgens en ik zeg: mama gaat dag, dat hij dan met zijn koppie naar voren komt voor een kusje en dan heel hard DAH zegt....
Als ik in de ochtend zijn kametje in kom, een hele mooie heerlijke lach krijg en als ik hem dan uit bed haal heerlijk knuffelen, heb nooit meer een ochtend humeur
Snif.. Ma2Be pinkt een emotioneel traantje weg... wat een poepies allemaal! Als ze na de voeding helemaal voldaan als een bolletje op mijn buik ligt te chillen, dan blijf ik het liefst voor altijd zo liggen met mijn kindje zo dichtbij. Snif..
Als ik 's ochtends de wieg inkijk en Eva breeduit naar me gaat lachen... Ik ben niet zo'n ochtendmens, maar dit maakt het een stuk makkelijker!
Natuurlijk het lieve lachen bij een volle buik of een lekkere slaap. Maar ik vind het ook o zo heerlijk als hij je aankijkt met zo'n ondeugende blik van ik weet wat en jij lekker niet heerlijk genieten kan ik daarvan
Dat hij me zonder te vragen kusjes geeft en uit zich zelf bij me komt zitten op de bank. En verder eigenlijk... alles
Poeh haast onmogelijk om te kiezen, dus van mij een top 5 in willekeurige volgorde: 1 Zijn altijd lachende gezichtje met stralende pretoogjes 2 Hoe hij in zijn oogjes wrijft als hij moe is 3 Als hij zijn armpjes om me heen slaat en me vervolgens hard aan mijn haren trekt 4 De manier waarop hij zich uit rekt als hij wakker wordt 5 de tevreden blik als hij heerlijk ligt te slapen ZUCHT!
Precies hetzelfde als bonnievdakker die dingen vind ik ook allemaal zo schattig aan mijn kindje. Alleen dat aan me haren trekken vind ik wat minder Wat ik ook zo schattig vind is dat hij af en toe z'n lipjes tuit als hij aan het slapen is.
Als ik haar smorgens uit bedje haal en ze heeft haar haartjes echt helemaal rechtop staan en van die kleine slaapoogjes en dikke lipjes van het slapen , dat vind ik echt zo heerlijk ....