Hoi allemaal! Ik heb al járen last van zonnealergie. Gelukkig de laatste jaren alleen in het voorjaar een beetje, maar duidelijk aanwezig. Van top tot teen.... Nu valt me ineens op... ik smeer nog dezelfde factor als altijd, factor 30 (gezicht ivm zwschap factor 50) En ik heb nog nérgens, maar dan ook nérgens ook maar 1 jeukend bultje!! Zou het door de zwangerschap komen?? Of is het puur toeval? Dus.... een polletje uit nieuwsgierigheid... Groetjes Cyntje78
Nou meid, ik heb dit jaar precies hetzelfde! Ook geen vreselijke jeuk als anders, geen bultje, niks! Ik ben net terug van vakantie en heb voor het eerst in jaaaaren weer lekker aan het strand kunnen liggen Ik denk dus dat het door de zwangerschap komt!
Wat raar he, Feilo? Ineens zat ik te denken... huh? Waar blijft mn allergie? Wel grappig dat jij dus het zelfde hebt! Ben benieuwd of er nog meer meiden reageren
Ja inderdaad apart! Maar dit vind ik een hele leuke bijkomstigheid hoor! : Ik ben ook erg benieuwd naar de andere reacties
Hier ook nergens last van en het lijkt er na dit weekkend ook op dat ik veel beter tegen de zon kan. zou ik dan eindelijk eens echt bruin worden
Ik heb ook al jaaaaren last van zonneallergie maar dit jaar niks hoor. Zal wel komen omdat je hele hormonen huishouden op hol is...... Maar het zal ook wel komen dat ik nu niet zo actief in de zon ga zitten als toen ik niet zwanger was
Even een reactie van een ex zwangere, vorig jaar had ik geen last was toen dus zwanger. Maar nu in alle hevigheid gehad, heb op onze vakantie bij de dokter gezeten omdat ik het zo erg had. Hoop dat het bij jullie niet gebeurd. kieke
Echt grappig dit, dat iedereen er geen of heel veel minder last van heeft Ik vind het zo ontzettend irritant, die allergie! Mijn huisarts zei altijd dat hij er niets aan kon doen. Dat ik hooguit kon proberen om me in te smeren met een hoge factor. Dit hielp nooit, helaas. Een tijdje geleden zag ik iets over licht-therapie, heeft iemand daar ervaring mee toevallig? Ik ben er namelijk bang voor dat ik volgend jaar gewoon weer last heb van die allergie
Bij mij is het juist erger nu niet zo leuk! Normaal altijd wel wat boven en tussen mijn bosrten .. maar nu ook op mijn armen en benen en daar heb ik dat dus nog nooit gehad!
Bij mij was het alleen maar erger Rot allergie Tijdens de bruiloft van onze beste vrienden heb ik in de zon gestaan voor het stadhuis en ik zat helemaal onder! Vreselijke jeuk en uitslag
Het is helaas ellendig als je er last van hebt... zo heb ik een week in spanje op bed gelegen... zag er niet uit en vreselijke jeuk! Savonds kwam ik pas tot leven en dan niet voor het uitgaan want ik was toen 15. Ik smeerde altijd met factor 30 en nu ook. Maar ik kijk wel uit met de zon, maar af en toe 10 minuutjes doe en deed ik wel. Nu is het gewoon te heet buiten dus blijf ik veel binnen pffff...
Hier ook helemaal geen last van zonneallergie gedurende de zwangerschap (zowel bij de 1e als nu de 2e niet). Bij mij kwam het overduidelijk door de pil in combi met de zon, zat dan echt helemaal onder, vreselijk. Mooi dat we de pil laten liggen na de bevalling, neem wel een spiraaltje!