vraagje overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door helena115, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb een korte vraag ivm overtijd zijn. BEn t inmiddels 4 dagen.
    Op aanraden van mijn huisarts test gedaan, negatief..
    Heb idee dat het best eens raak kan zijn, ben super regelmatig.
    àltijd de ochtend dat ik ongesteld moet worden meteen vloeien.
    Deze maand voor het eerst getemperatuurd.
    HEb een cyclus van 35 dagen, 21 mei voor het laast ongesteld.

*Begin vd cyclus steeds 36.6-36.7.
    *9-10 ovulatiepijn (9e heel erg).
    *8 en 9 juni 36.8/36.9
    *11 juni Volgens calculator 11 juni eisprong, met ovu test geen ei gevonden. Wel vruchtbaar slijm die dagen.
    *13 juni temp zak naar 36 om vervolgens te stijgen.
    *paar dagen vergeten te tempen
    *maar nu al sinds 20 juni tot nu steeds 37.1-37.2
    *rond NOD drukkend gevoel op rechterlies, zelfde kant waar k ovulatie pijn had.

Ik probeer niet achter elk pijntje iets te zoeken.
    Heb lichtjes gezwollen borsten, redelijk moe, veel witvloed.wat krampjes in mijn buik, kan mijn buik niet goed inhouden.

Moet ik een zwangerschap uitsluiten of kan het zijn dat mijn HCG nog te laag is?

Alvast bedankt!

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Wilde hier nog aan toevoegen dat na de afleestijd er wel een tweede streep op mijn kv test te zien was...

Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog: 37.2

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Testen altijd binnen de aangegeven tijd aflezen,! daarna is de test niet meer betrouwbaar!!
    Ja het kan zijn dat je net wat aan de vroege kant hebt getest. Wacht een paar dagen en doe het dan nog eens.
    Je klinkt inderaad wel zwanger maar dat zegt niet altijd alles....
    Imke

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dank Imke!
    Mijn temp is nog steeds hoog (37.1) en probeer niet op kleine pijntjes etc. te focussen. Blijf positief, je kunt je allerlei symptomen inbeelden maar je temp kun je toch niet simuleren?

Ik wacht tot donderdag/vrijdagochtend en test dan opnieuw. Of vind je dat ik iets langer moet wachten?

Mocht ik zwanger zijn: volgende week maandag moet ik naar e kaakchirurg om mijn verstandskiezen te klaten trekken. Mag dat als je zwanger bent of zou ik dat uit moeten stellen tot een later tijdstip?

Alvast bedankt!

groetjes Helena

5. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is prima morgen of overmorgen te testen. Als je zwanger bent dan moet deze nu positief zijn. Anders is het helaas niet zo.......
    Indien je positief test zou ik , als dat kan, je afspraak even verzetten tot je de 12 weken bent gepasseerd. Maar als je een ontsteking hebt of erg veel last van de kiezen dan moeten ze er gewoon uit!

Imke

Deel Deze Pagina