vroeg me af of jullie allemaal een platte tv hebben of nog zo een met zo'n grote achterkant ( als jullie me snappen) wij hebben een met zo'n dikke achterkant haha en we werden laatst raar aangekeken toen mensen hier op (kraam)visite kwamen dat we nog zo een hadden,dat je dat bijna niet meer ziet.. is dat nou zo raar?
Nee hoor, wij hebben ook nog zo'n ouderwetse beeldbuis tv. Doet het prima, en als hij kapot is kopen we wel een flatscreen.
wij ook nog hoor maar wel een breedbeeld boven heb ik wel een platten maar die is niet zo groot we willen hier beneden 1tje van minstens 107 cm hebben dus dat word nog even sparen
wij hebben een platte. Maar boven hebben we een kleine tv en dat is zo n dikke Maar ach, trek je er niks van aan. Hoor ook regelmatig dat ik uit de vorige eeuw ben omdat ik geen vaatwasser en droger heb.
ik zou zeggen...als ie het goed, lekker houden toch! je hoeft geen platte tv aan te schaffen voor je bezoek toch?
Wij hebben sinds een anderhalf jaar ofzo een platte en het bakbeest wat ervoor beneden stond staat nu op de slaapkamer.
Nee doen we ook hier hoor maar hun zeiden dat je dat nooit meer ziet...dus was benieuwd of wij dan een van de weinige zijn die dat nog hebben onze is 80cm doosnede geloof ik? niet super groot maar groot genoeg
Wij hebben 2 platte led tv's: 1 op de tv kamer en 1 in de huiskamer. Als wij nog zo'n dikke had die het goed deed, zou ik hem lekker houden!
Hier zo'n dikke... met een beeldkwaliteit die je niet snel ziet op die platte... (vindt ik) Hoop dus dat mijn ouwe trouwe het nog heel lang uitzingt.. moet niet denken aan zo'n platte.. hahahahaha
Wij hebben twee flatscreens. Beneden 107 cm en boven een kleintje. Tja, van mij had het niet gehoeven maar manlief is erg van de snufjes. Maar ja, ik kijk dan ook bijna geen tv
van beide 1. Boven heb ik 1 met een dikke achterkant, mijn oude tv van toen ik het huis uitging en werkt nog prima. en beneden heb ik een platte TV. Had van mijniet gehoeven, heb immers een tv die het doet, maar kreeg het cadeau van mijn oma toen ik alleenstaande ouder werd. Ik moest en zou een mooie TV in de woonkamer hebben van haar haha
Hier ook nog een tv met een dikke achterkant. Doet het nog prima. Zo lang hij het doet komt er geen andere.
we hebben ook zo'n dikke, ziet er uit als een platte. hij doet het nog goed, zolang hij het doet halen we geen nieuwe.
Wij hebben een HD flatscreen, omdat onze oude beeldbuis te klein was volgens mijn man (hij was ook redelijk klein). Maar hij doet het nog prima en staat nu te wachten tot we een keer een extra tv nodig hebben
Ik geloof dat het man eigen is dit Mijn ouders hadden een prima TV met idd een dikke achterkant, maar mijn vader wou beslist een platte tv hebben en een grote haha en die is er ook gekomen dus Mijn broertje is ook zo van de snufjes, alles wat nieuw en modern is dat is bij hem te vinden. Mijn oudere broer beslist niet die heeft nog steeds een tv met een dikke achterkant, nog steeds zijn 1e tv dus 15 jaar oud
nou dan ben ik helemaal uit de vorige eeuw ik heb geen vaatwassen geen droger en geen platte tv vaatwasser komt er volgend jaar wel droger hoeft van mij niet zo persee worden mijn kleren zo klein van en tv dat is even sparen
Nou dan hier helemaal uit de vorige eeuw!! En geen platte tv, maar een dikke, en geen droger, en geen vaatwasser, en geen tv boven.... Oja, mijn mobiel is ook al 5 jaar oud.....
Wij hebben een breedbeeld met een dikke achterkant. Een grote in de woonkamer en een grote in de slaapkamer. Tuurlijk als deze kapot gaat, dan kopen we een flatscreen. Maar waarom zou ik hem vervangen als die nog helemaal goed is? Ik hoef niet persee te hebben wat iedereen heeft. Verder kijk ik ook nooit digitale tv, ik vind het zoooo traag zappen.. We hebben er wel geld voor, maar ik vind het gewoon zonde zolang deze het nog doet. We willen misschien nog een tv hebben in de keuken. Als die er komt, wordt dat natuurlijk een platte.