zo naar de huisartenpost

Discussion in 'De lounge' started by elsie22, Apr 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

meiden,

even mijn hart luchten hoor! ik heb sinds gister last van een tintelende linkerarm, nou heb ik dat al vaker gehad maar nu ook druk op mijn borst. vanavond vroeg naar bed gegaan en ontspannen, dit lukte na een tijdje gelukkig wel maar de pijn enzo werd niet minder, toen besloten de hap te bellen en werd door de arts terug gebeld en die wilde mij even onderzoeken. ik wacht nu op mijn vader, vriend ligt namelijk ziek in bed:( ik had eerder last van paniekaanvallen mede door een postnatale depressie maar ben nu redelijk rustig gelukkig, heb nog even een was aangezet voor afleiding. hoop dat het niks is, maar vind het wel fijn dat het onderzocht word.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey elsie, sterkte zometeen!

3. Female

Female Niet meer actief

He bah, veel sterkte!!

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Sterkte meis!

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje, da's niet prettig, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
    Take care en succes; hopen dat het meevalt!
    (Alhoewel; al wordt het "maar" afgeschoven op paniekaanvallen; dat is evengoed nog niet misselijk...)

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat het niks ernstigs is!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    sterkte hoe is het gegaan?

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee

9. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Wat beangstigend zeg.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou ik was eigenlijk vrij snel weer thuis gelukkig, maar ben toen gelijk naar bed gegaan! hartfilmpje gemaakt en bloeddruk gemeten en geluisterd en verder nog even gepraat, met mijn hart is niks mis gelukkig! het kwam van de spanning, toen ik eenmaal in de auto zat was het al veel minder gelukkig. maar wat was ik opgelucht zeg!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gelukkig is alles goed!! :D ik heb het pas ook gehad,continu overslaan.. Ik heb een 24 uurs kastje gehad en een echo.. En bij mij is het ook stress!

12. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    Wat vervelend zeg!!
    Praat je nog steeds met iemand? Heb je medicijnen gekregen om rustig te worden wanneer je hier last van heb? Anders miss een id om eens te overleggen met je HA.
    Dat wat jij omschrijft klinkt als een paniekaanval. Daar zijn zoveel vormen en uittingen van. Die tinteling en druk kunnen ook k0omen omdat je dan onbewust verkeerd ademt.
    Mijn vriend heeft dit ook wel eens. En hij heeft jaren geleden een jaar lang enorme paniekaanvallen gehad. Nu heeft hij heel af en toe nog eens last. Hij heeft dan een pilletje die hij kan nemen en hem riustg maakt. Het helpt erg goed en hij gebruikt ze echt alleen bij een aanval (dwz bij die klachten die jij omschrijft, zodat de aanval niet doorzet en heel heftig word). Wanneer de klachten niet weggaan nadat het pilletje ingewerkt zou moeten zijn gaan we een dokter bellen das dan altijd onze afspraak. Maar dat is nog nooit voorgekomen.
    Succes ermee!
    Groetjes

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb idd ook weleens last van paniekaanvallen.
    de klachten zijn nu helemaal weg gelukkig.

14. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    ookeej zo klinkt het niet echt wat je beschreef, en als de HA het ook als stress herkende.. Ik ben wel meer berichten van je tegengekomen en als ik dat alles zo bij elkaar zie dan lijkt het er wel echt enorm op. Paniekaanval betekend niet alleen in de winkel niet goerd worden. Er zijn zo ontzettend veel manieren waarop het zich kan uitten. Heb zelf ook zeker een jaar psychische problemen gehad en bij mij werd het een vervangen door het ander. En er dan voor terug kwam werd steeds minder heftig en nu ben ik er helemaal vanaf. Maargoed je weet zelf het beste hoe jij je voelt. Hoop dat je je snel beter voelt. Veel succes ermee!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb 6 maanden na de bevalling een postnatale depressie gekregen, en daar kunnen ook paniekaanvallen bij horen. heb vandaag ook bloed laten prikken omdat ik steeds zo moe ben en vermoeidheid is ook niet goed als je last heb van paniekaanvallen.

Share This Page