Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Dus ik zal even wat over mezelf vertellen... Ik vertel niet echt iets over privezaken als jullie t niet erg vinden, want nog niemand weet dat wij bezig zijn om een kindje te krijgen, dit is namelijk nog maar een heel prille wens. Dus wil graag voorkomen dat anderen bekenden dit lezen. Ik ben in ieder geval 18 jaar en sinds een paar maanden gelukkig getrouwd, mijn man is wel wat ouder dan mij, namelijk 28 jaar. Mede door zijn leeftijd, maar ook zeker door mijn kinderwens die heel groot is, hebben we besloten dat we graag een kindje willen. Ik ben in januari gestopt met de pil, en even een menstruatie afgewacht, die kwam op 27 februari, en nu zijn we dus druk aan het klussen en aan het afwachten. Vond jullie verhalen allemaal zo leuk... Daarom kreeg ik steeds meer zin om mee te kletsen. Ik zal niet altijd op het forum te vinden zijn, soms kan dit een paar dagen of zelfs weken niet ivm met mijn werk, maar ik probeer zoveel mogelijk te volgen. Hopelijk wordt dit een leuke tijd hier op dit forum, alleen het lezen was al verslavend dus dat zal wel goedkomen... Tot snel allemaal. Liefs
Welkom, ik ben zelf ook net nieuw maar vind het zo leuk om te lezen dat er meer jonge meiden zijn die bewust jong mama willen worden. (Ben zelf 20, vriend is 30.) We komen elkaar vast wel eens tegen op het forum! En hopelijk is het snel raak bij jullie!