ik ben dus zwanger 4 maanden gestopt met de pil.. toen ik test deed verkleurde die gelijk en der na nog een andere in het begin kon ik alleen ma huilen huilen huilen was heel erg bang voor wat er komen ging...nu ben ik ontzett3end blij ma nog best bang is dit normaal?? moet zowieso afwachte of het goed gaat tog??
Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat je bang bent is logisch!! Alles is nieuw!! Dit is je 1e neem ik aan hihi Zelfs nu ik een 2e kindje krijg ben ik soms beetje bang. Het hoort erbij dit zijn nou hormonen Probeer lekker te genieten komt vanzelf wel goed En ja het kan altijd mis gaan helaas maar daar moet je niet aan denken hoor!!
Logisch dat je bang bent. Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger en ben ook ontzettend bang. Bang dat het fout gaat. Ik weet ook echt niet wat ik moet verwachten. Zo was ik de afgelopen dagen wat misselijk 's morgens maar nu nergens last van, ook heb ik nauwelijks zere borsten. En ja,dan gaat de twijfel modus weer aan. Probeer te genieten, ga ik ook proberen!