Ik heb al eens eerder geschreven over werkdagen enzo en ben alles weer even aan het narekenen met kinderopvangtoeslag. Ik kom er toch niet helemaal uit. Ik heb het nu namelijk zo geregeld dat de oudste 1x per week naar de bso gaat en de jongste 1.5 dag naar de creche. Mijn moeder past de andere dag op. Ik moet dan zelf 3 keer naar mijn werk ( 2 hele + 1 halve dag). Maar de goedkoopste optie is de volgende: De jongste gaat 3 keer een ochtend naar het kdv en de oudste hoeft niet naar de bso. Met deze optie moet ik wel 4 keer naar mijn werk (1 hele dag + 3 keer een ochtend). De hele dag past mijn moeder dan op. Wat vinden jullie?
veel denkwerk nu als je gaat kijken naar goedkoop: hoe ga je naar je werk? is je werk ver??? hoeveel naftverbruik...... hier gewoon voltijds werken en voltijds KDV succes
Ja parttime werken is lastig hoor, haha... al die keuzes.. Maar je wil het beste voor je kinderen he? Ik fiets naar mijn werk trouwens, is maar 5 minuten.
ok dan moet je dus al ni kijken naar naft. dan is de vraag ben je graag ne dag meer thuis voor bv huishouden of is het voor u veel belangrijker dat ze minder naar opvang gaan. of kijk je echt naar het financiele??? die keuze is aan u he halftijds werken lijkt me fijn, maar dat trek ik financieel ni
Dat was voor mij de reden om toch ook voor BSO te gaan en niet onder schooltijd te werken. Ik zag mezelf niet elke vakantie voor vier/ vijf ochtenden iets regelen omdat ik moet werken. Nu gaat ze twee middagen naar de BSO en in de vakantie dus twee dagen naar de vakantieopvang van de BSO. Heerlijk!
Wij moeten nu alleen voor de woensdag iets regelen in de vakanties. Maar dat komt wel goed. Mijn man en ik kunnen een paar keer vrij nemen, om de beurt en ze kan wel een keer bij mijn ouders. Het zijn maar 8 woensdagen ofzo... En nu hoeft de jongste maar 1.5 dag naar de creche ipv 2. En de oudste 1 keer per week bso. En ik heb op woensdag om 12 uur al weekend
Ik heb geen idee wat voor werk je doet maar misschien is een dag vanuit huis werken mogelijk? Succes!