Hoi, Ik ben op zoek naar een sportschool met kinderopvang zodat ik kan sporten op mijn vrije dag (ben geen avondmens ). Nu heb ik dus bij Snowworld fitness in zoetermeer zoiets gezien, ik vroeg me af of mensen hier toevallig ervaring mee hebben. Ben wel erg benieuwd. Het gaat natuurlijk om hooguit een uurtje oid. Oh, en zijn er mensen die in het algemeen ervaring hebben met kdv bij een sportschool? Groet Rosa
Ik ben nu iets meer dan een half jaar lid van een sportschool met opvang .De eerste keren was een groot drama omdat Evy toen erg veel last van verlatingsangst had. Nu moet ik ook wel vertellen dat ik thuisblijmoeder ben dus is ze ook nooit ergens anders geweest dan bij mij.Nu gaat het heel goed en als we binnenkomen dan ben ik haar al kwijt De leidsters hebben ruime ervaring en jaren op een kinderdagverblijf gewerkt en ben daar ook echt wel tevreden over.
Ik heb er tot nu toe 1 keer gebruik van gemaakt, en zie mijn topic mijn dochter is een draakje maar daar ging het uurtje aardig goed. en ik vertrouwde de vrouw die daar aan het oppassen (kleine sportschool) ook. heb je er al gekeken? ik heb even gekeken voor ik mij heb aangemeld
Ik wil van het weekend even gaan kijken idd, Thijmen ook even mee zodat ik kan zien hoe hij reageert. Ben benieuwd, hangt idd een beetje af van de leidsters en hoe hij is (helaas een beetje eenkennig op dit moment )
Ik sport nu bijna 2 jaar bij een sportschool met opvang en ik vind het ideaal. De leidster is hartstikke lief en de kids zijn ook gek met haar. Thom moest in het begin wel erg wennen, hij heeft dan ook een paar keer flink gehuild, maar bij de leidster op schoot ging het prima. Nu is hij helemaal gewend aan de geluidjes/geurtjes/speelgoedjes daar, en zodra ik hem op de vloer zet, kruipt hij op topsnelheid naar de hoek met de auto's. In zijn geval was het dus een kwestie van wennen. Groetjes van kiki
Ik heb gewerkt op een opvang bij een sportschool. Als invalkracht welliswaar en altijd samen met een andere dame. Ik vond het er super leuk De kinderen vonden het er prima en vermaakten zich opperbest. Het is ook maar voor even dus zo lang houden die kinderen het er wel vol
Ben gister even wezen kijken, op zich zag het er goed uit. Maar ze gaven wel aan dat ze altijd maar met zijn 2e zijn en ze weigeren geen kindjes. Op zondagochtend kan het dus zo maar zijn dat er 30 kindjes rondrennen op maar 2 leidsters!!! Dat vind ik een beetje te gek, dan kunnen ze toch nooit opletten of er wat gebeurd? had ook nog een andere sportschool met kdv gevonden, maar daar hebben ze hem opgeheven omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt
Nee dat was het aantal wat ze zelf noemden als het druk is. Dat zeiden ze om aan te geven dat er dan geen tijd is voor fruithapjes of drinken...
Ik zelf zou het echt geen lekker idee vinden, maar dat is ook met de oppas inde kerk, ze kennen mijn kind toch niet, en als ze zo klein zijn, dan kunnen ze zichzelf nog niet echt redden, geen fijn idee.