kdv/bso help!!!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door plopje82, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    Per 1 januari krijgen op het werk een nieuw rooster. Ik ga dan de ene week 3 dagen werken en de andere week 2 dagen.

Mijn oudste dochter wordt 4 volgend jaar en gaat naar de bso, de jongste gaat naar het kdv.
    Nu is de bso en kdv van dezelfde organisatie en ze zeggen dat het niet mogelijk is om 1 donderdag in de 2 weken opvang te regelen!
    Nu ben ik dus verplicht om extra te gaan betalen terwijl dit niet nodig is, omdat ik de andere donderdag vrij heb?

Heeft iemand tips voor mij?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee dit kan inderdaad niet, omdat ze de andere dag geen kindje kunnen plaatsen..
    Kun je geen gastouder nemen voor 1x in de 2 weken?!

3. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    daar ben ik dus ook aan het denken, maar ik vind het gek dat het bij hun op woensdag en vrijdag wel kan?!

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Oja? De reden daarvoor kan zijn dat die dagen niet populair zijn.
    Ik heb namelijk ook wel eens gehoord, dat ze korting geven als je een van deze dagen komt.
    Zit je toevallig aan de ma/di/do? Of kun je evt op je werk switchen van om en om dag?!
    Anders zou ik inderdaad oppas aan huis/gastouder nemen. Een keer teveel betalen zou ik niet doen met die hoge kosten volgend jaar...

5. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    Dankje wel voor je reactie. Ik ga maandag een bellen hoe dit nou zit. Schuiven op het werk gaat niet; heb ik al na gevraagd.
    Vind het belachelijk:(

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden hier hetzelfde. Er was hier 1 kdv in de buurt die ook flexibele opvang deed en daar mocht het wel. Alle andere kdv mocht het ook niet. Bso heb ik nog geen ervaring mee.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb drie jaar bso gewerkt. Donderdag is de drukste dag en woensdag en vrijdag zijn er haast geen kinderen dus dan is het idd geen probleem. De donderdag zal een wachtlijst voor zijn dus is het wel logisch dat wat jij wil niet kan.

Deel Deze Pagina