kdv dicht op 24 en 31 december?!?!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door muis26, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

jij leest mijn gedachten:D

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Ben ik even nieuwsgierig he? Hoe doe jij dit dan? Neem je je dochters mee winkelen of heb je een andere mogelijkheid tot oppas?

3. Arita

Arita Nieuw lid

7 dec 2010
    3
    0
    0
    Bij ons ook.....

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.282
    113
    Centrum België
    In eerste instantie proberen m'n vriend en ik vakantie te nemen. Meestal "lossen we elkaar af", dus thuis met z'n drietjes is dan niet mogelij. En voor de rest... Lang leve de grootouders... ;)

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    voor de feestdagen even vrij nemen:D:D
    nou dat gaat m niet worden hoor als je in een xenos werkt:)
    en mijn man is cv monteur en dit zijn de drukste maanden
    die werkt zelfs kerst avond en 2e kerstdag en 1 januari

en tja iedereen moet zelf weten of ie zijn kind wegbrengt en dan lekker alleen gaat shoppen
    maar das gewoon niet mijn ding

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nou ja zeg heb je nog nooit moeders met kindjes zien winkelen dan:$
    ik neem mijn dochter gewoon mee
    en nee ik heb geen oppas en helaas geen moeder meer.

en als ik kleding ga kopen gaan we met zijn drietjes en gaat papa mee.
    als ik elke keer als ik kleding koop oppas moet regelen
    dan heb ik 3 keer in de week een oppas nodig:)

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

ja als je die hebt dan is dat een mooie oplossing:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha:D

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier sluiten ze die dagen om 16uur.
    En ze vroegen ook wanneer ze komen de weken van kerst en oud en nieuw ivm bezetting.
    Ik werk dan de 24e niet omdat ik ze dan niet op tijd kan ophalen, maar ik breng ze wel, want dat is nu eenmaal de regelmaat en ze hebben het naar hun zin en ik betaal ervoor.
    En wat gaat mama doen?
    Precies winkelen :) slecht hè haha.
    Martijn vind winkelen tegenwoordig helemaal niks en kan hooguit een uurtje met hem de stad in dus ik profiteer er lekker even van.
    En verder die dag voorbereiden voor de kerst voor het diner.
    M'n vriend is twee weken vrij dus ook die dag en dan hebben we ook eventjes tijd voor ons samen.
    En de week erna zijn we lekker op vakantie.

10. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik zeg niets over jou situatie, maar over de situatie die ik bij ons op het kdv zie. Maar bij ons is de mogelijk er gewoon: brengen of je werkt of niet.. gewoon geopend;)

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

dus ik betaal meer dan 1000 euro per maand voor 3 dagen en dan nog geeneens verdeeld over 52 weken?

das lekker:)

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zelf werk ik op een kdv en wij gaan met kerst en oud en nieuw die ene dag om 16.00 dicht (mocht dit voor iedereen mogelijk zijn), dit ook met bijv. sint als dat op de dag zelf is maar dan kan het ook 17.00 zijn, weet het even niet meer.
    Zelf vind ik het altijd erg leuk om die periode te werken en mijn collega's zijn dan vaak vrij.
    Wel vragen wij aan de ouders of ze door willen geven of hun kind er wel/niet is, dan kan er weer iemand van ons vrijnemen.
    Veel mensen moeten gewoon werken maar er zijn er ook veel vrij en gaan even lekker samen wat doen, ze betalen ervoor dus het is hun keuze.
    Wij zijn verder ook nooit dicht, behalve op de gewone vaste feestdagen.

13. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Jaja....;).

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij ons is het kdv wel gewoon open, geen idee eigenlijk hoe laat ze dan sluiten, dat hoor ik dan wel. Ben dan toch vrij ;) en ja, ik breng de kinderen dan gewoon :). Eva vindt het een feest om naar het kdv te gaan en Lisa breng ik het liefst alle keren, zodat ze gewend blijft. Dus niet persé zodat ik een dagje zonder kinderen heb.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik verplaats deze naar het juiste onderwerp (hahah, weet even niet meer hoe het heet, oppas en werk of zo)

edit: oppas en kinderopvang

16. tulip

tulip Niet meer actief

even een zijstraat hoor. Ik snap op zich wel dat ouders zeggen, ik betaal ervoor, dus ook al werk ik niet, dan is het mijn goed recht om ze te brengen. Dat is in principe ook zo hoor. Maar het is dus geen noodzaak, want je hoeft niet te werken. (mensen die niet vrij zijn moeten zich dus niet aan gesproken voelen)
    Nu hebben wij op ons kdv het probleem dat er meer mensen vrij willen en dat het niet kan omdat er te weinig kids afvallen. Bij de kids die komen zitten uiteraard ook genoeg ouders die wel werken. We hebben dit een paar jaar bijgehouden, want ouders bij ons zijn ook gewoon eerlijk genoeg om zelf te zeggen dat ze gewoon vrij zijn. Er zou dus op elke groep, elk jaar een leidster extra vrij kunnen zijn als die kids niet gebracht werden. Begrijp mij niet verkeerd, ik bedoel het echt niet zo als kritiek, maar wil het gewoon even laten zien. Op een gewone dag maakt het niet uit, maar op 31 december zou het bv leuk geweest zijn als 1 van ons ook bij haar kindje kon zijn op die dag. Als de ouders dan om 17.00 uur binnenkomen na een heerlijke dag winkelen ofzo, dan doet dat soms toch wel zeer.

17. tulip

tulip Niet meer actief

17.00 uur schat ik;);)

18. adi

adi Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ik heb iig nog geen borden gezien met eerdere sluitingstijden oid

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo had ik er dus helemaal niet over nagedacht, dus goed dat je het schrijft. Ik zal het van de week eens vragen, of er iemand is die graag vrij zou willen hebben, want dan hou ik de dames gewoon thuis. Bedenk me net dat Eva de 31e sowieso thuis blijft, er kan dan visite komen voor haar verjaardag, wel leuk als ze dan ook thuis is :D

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik snap je standpunt maar snap je dat dit voor mensen zoals ik en mijn vriend (die in die periode echt aboluut niet vrij kunnen zijn) heel zuur klinkt als er door de leidsters zo gepraat wordt? Ik zou ook wel vrij willen zijn maar helaas..
    Ons kdv wou vorig jaar op die dagen eerder dicht (vanwege personeel wat vrij wou zijn) en ze bleven me maar vragen stellen over hoe laat ik zoontje kwam halen en uiteindelijk gingen ze om 17.00 uur dicht. Ik kreeg hier echt problemen mee op mijn werk.

Deel Deze Pagina