ik hoop ook dat je gesprek wat op levert en ook echt raardat ze gek doen als je om kwart voor 6 komt, ik zou echt Nooit daar over mopperen tegen een ouder, ik werk zelf dan ook tot half 7 op een vrijdag, en dan is het natuurlijk lekker als kindjes eerder worden opgehaald zodat ik ook eerder naar huis kan, maar de mensen betalen er voor dus is het hun goed recht om (bij mij dan) pas om kwart over 6 te komen. zolang ze maar om half 7 buiten staan vind ik het best hahahaha
Wel: gister gesproken met de mentor, we doen allemaal wat water bij de wijn: als Roos vroeg in de ochtend komt, voed ik haar in de middag bijtijds live en dan kunnen ze rond half 5 een hele fles geven. Als Roos laat is die dag, voed ik dus ook later en geven ze slechts een halve fles rond half 5, zodat ze de tijd kan overbruggen totdat ik er ben. Dan geef ik haar thuis de rest. En als het een keer voorkomt dat ze toch tussen 5 en 6 een fles wil, wordt daar niet meer vervelend over gedaan. Daarnaast kreeg ik een excuus voor het feit, dat mij dit hele gebeuren per briefje werd meegedeeld. Dat had niet mogen gebeuren. Ik ben blij dat er naar me is geluisterd en ik hoop, dat we nu een goede manier hebben gevonden voor de periode dat ik nog BV geef.
Nou, dat klinkt heel goed! Hopelijk wordt dit ook goed naar de leidsters gecommuniceerd maar zo niet, dan kun je altijd terug vallen op dit gesprek. Ik vind het trouwens ontzettend knap en tof dat je tussen de middag heen en weer gaat om live te voeden, sowieso dat je goed vasthoudt aan je bv! (ben zelf een flesmama tegen wil en dank en weet niet of ik dit zou kunnen).
kijk helemaal super toch zei al gewoon gesprek aangaan .. en kijk mooi opgelost en indd als het af en toe voorkomt dat het tussen 5 en 6 is doen ze daar echt nie moeilijk over en ook fijn dat ze hebben toegegeven en exuses hebben gemaakt dat het niet moet kunnen met een briefje ! x
Fijn dat het jullie er uit zijn gekomen. Dacht als zal wel een raar KDV zijn als ze niet kijken naar een oplossing.